یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اعلام ترکیب نساجی برای متوقف کردن استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعلام ترکیب نساجی برای متوقف کردن استقلال

ساکت الهامی برای دیدار حساس برابر استقلال، تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی قبل روانه میدان کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی یکی از تیم هایی است که خطر سقوط به لیگ آزادگان را حس می کند اما این تیم به واسطه نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرده، نسبت به دیگر تیم های پایین جدول از شرایط بهتری برخوردار است.

با این حال، شاگردان ساکت الهامی امروز به دنبال پیروزی در یک مسابقه سخت داخل خانه هستند تا بتوانند بقای خود در لیگ را قطعی کنند. آنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر استقلال خوزستان، به مصاف استقلال تهران می روند.

در این دیدار، سیدمحمدرضا حسینی به جای احسان حسینی به میدان رفته است. بازیکنی که در دیدار با استقلال خوزستان دو پاس گل داده بود.

در ترکیب نساجی، لوان پولی سنگربان برزیلی که در نیم فصل به این تیم پیوست، در درون دروازه قرار دارد. وحید محمدزاده به همراه امیرمحمد هوشمند بازیکنانی هستند که در قلب خط دفاعی به میدان می روند.

سعید آقایی که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد به عنوان مدافع چپ و صابر حردانی نیز در پست مدافع راست برای نساجی بازی می کنند.

مهرداد عبدی هافبک دفاعی قائمشهری ها در این مسابقه است و جلوتر از او، سعید غلامعلی بیگی و منصور باقری به کار گرفته شده اند.

محمدرضا عباسی به عنوان وینگر راست و سیدمحمدرضا حسینی در پست وینگر چپ عناصر تهاجمی تیم نساجی هستند. محمدرضا آزادی نیز تک مهاجم تیم است.

ترکیب نساجی برای دیدار با استقلال: لوآن پولی - وحید محمدزاده - امیرمحمد هوشمند - سعید بیگی - سعید آقایی - منصور باقری - مهرداد عبدی - سیدمحمدرضا حسینی - صابر حردانی - محمدرضا عباسی - محمدرضا آزادی

اعلام ترکیب نساجی برای متوقف کردن استقلال 2