پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اعلام فراخوان نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اعلام فراخوان نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای

شرایط شرکت در نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین پویش تولید محتوای سوادرسانه ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب کرمان و مرکزفناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان بسیج رسانه، انجمن سوادرسانه ای ایران و استانداری کرمان با موضوع سوادرسانه ای و سبک زندگی در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، محورهای اصلی پویش تولید محتوای سواد رسانه ای عبارتند از: «مدیریت مصرف رسانه ای در خانواده، دانستنی های ضروری برای استفاده از فضای مجازی، نقش افزایش سواد رسانه ای مردم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نقش مادران و پدران در آموزش تفکر انتقادی به اعضای خانواده، ملاک ها و معیارهای برقراری ارتباط در فضای مجازی، اصول و قواعد اخلاقی برای استفاده از فضای مجازی، فرصت های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، راهکارهای تشخیص شایعات و اخبارجعلی در فضای مجازی، نقش کتاب و کتابخوانی در افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی».

همچنین در فراخوان پویش مذکور سه محور ویژه برای ارسال آثار اعلام شده است که عبارتند از: «نقش فضای مجازی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی، سوادرسانه ای، تعادل بازار محصولات کشاورزی و جهش تولید و درنهایت نقش سوادرسانه ای در مقابله با کرونا».

علاقه مندان برای شرکت وثبت نام در پویش می توانند نسبت به بارگذاری آثار و محتواهای مردمی و حرفه ای در قالبهای صوت، تصویر و متن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری داخلی یا خارجی اقدام کرده و سپس مشخصات خودولینک صفحه مربوط به اثر را در تارنمای پویش به نشانی Mediatechs.ir ثبت کنند.

آخرین زمان ارسال آثار 22 بهمن ماه 1399 است و اختتامیه این پویش در اسفند ماه سال جاری در شهر تاریخی جیرفت برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای پویش مراجعه کرده و یا با شماره تماس 03443318601 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام