شنبه 9 تیر 1403

اعلام نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان / به این سامانه مراجعه کنید

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعلام نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان / به این سامانه مراجعه کنید

نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد و داوطلبان می‌توانند برای دیدن نتایج به سامانه نتایج مرحله اول از طریق پنل کاربری متقاضیان در سامانه jazbtd.cfu.ac.ir مراجعه کنند. مصطفی پردلی معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود ضمن اعلام این خبر نوشت: فراخوان بعدی تبدیل وضعیت دکتر معلمان دانشگاه فرهنگیان به هیات علمی در پایان تیرماه 1403 اعلام خواهد شد.

در این مرحله برای حدود 300 نفر ظرفیت؛ قریب به 8000 نفر در فراخوان شرکت کردند که پس از بررسی مدارک و مستندات متقاضیان؛ نزدیک به 2000 نفر از واجدین شرایط به فرآیند مصاحبه های تخصصی و علمی دعوت شدند. وی در ادامه نوشته است: در این فرآیند؛ بیش از 600 ساعت کار تخصصی؛ ابتدا در هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و سپس در کمیسیون های تخصصی هیات ممیزه انجام شد؛ در نهایت 284 نفر منتخب هیات ممیزه دانشگاه که 20 نفر از متخصصان مطرح تعلیم و تربیت کشور حضور دارند، تایید نهایی هیات اجرایی دانشگاه شدند.

فشردگی رقابت میان شرکت کنندگان و نمرات ایشان، باعث شد تا افرادی که بالاترین نمره را به دست آورده‌اند، تایید شوند. که این امر به هیچ عنوان نافی تخصص، مهارت و دانش سایر دکتر معلمان عزیز نمی‌باشد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.