چهارشنبه 4 مهر 1403

افت 10 دقیقه پایانی اتفاقی بود / کاپیتان قول داد: این رئال را در دربی نمی‌بینید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افت 10 دقیقه پایانی اتفاقی بود / کاپیتان قول داد: این رئال را در دربی نمی‌بینید

لوکاس واسکز اطمینان داد که رئال مادرید دیگر در ادامه فصل و به خصوص در دربی برابر اتلتیکو در باد برد نمی خوابد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 80 دقیقه خوب برابر آلاوس داشت و به محض تعویض چند بازیکن بزرگ و ورود ذخیره ها شدیدا افت کرد و چیزی نمانده بود پیروزی 3-0 را از دست بدهد. آلاوس دقایق 85 و 86 به دو گل متوالی رسید و در 6 دقیقه وقت اضافه نیز رئال را واقعا ترساند با این حال گل دیگری زده نشد تا میزبان برنده شود.

لوکاس که دیشب کاپیتان بود و در دقیقه اول بازی نیز یک گل زد، به خبرنگاران گفت: «از پیروزی خوشحالیم. ما تا دقیقه 80 بازی خوبی انجام دادیم، ولی نمی دانم چه شد تمرکز تیم از دست رفت و دو گل متوالی خوردیم. ما مجبور شدیم کمی بیشتر از حد لازم رنج بکشیم. ببینید ما مستحق چنین پایانی نبودیم. بازی ای که انجام داده بودیم را باید بدون نگرانی تمام می کردیم اما ترجیح می دهم به جنبه مثبت بازی نگاه کنم. ما 80 دقیقه همه کارها را درست انجام دادیم و سه گل زدیم.»

لوکاس در مورد گل زودهنگامش گفت: «من دیدم که وینیسیوس کجاست و می دانستم که او من را درون محوطه جریمه خواهد دید. از گلی که زدم و به تیم کمک کرد، خوشحالم.»

نگرانی بابت دربی هفته بعد: «یک بازی عالی و البته سخت در پیش است. ما هر کاری خواهیم کرد تا برنده شویم و مطمئن باشید رئال مادریدی که امشب دیدید را در دربی نخواهید دید و ما کاملا حواسمان جمع است.»

افت 10 دقیقه پایانی اتفاقی بود / کاپیتان قول داد: این رئال را در دربی نمی‌بینید 2