یک‌شنبه 10 تیر 1403

افزایش شفافیت و محافظت از امنیت دارایی کاربران با نرخ ذخیره دارایی بروزرسانی شده

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
افزایش شفافیت و محافظت از امنیت دارایی کاربران با نرخ ذخیره دارایی بروزرسانی شده

با استفاده از ساختار "درخت مرکل"، کاربران می توانند تایید کنند که دارایی هایشان در درخت مرکل وجود دارند یا خیر.

کوینکس، صرافی پیشرو رمزارز، بروزرسانی نرخ ذخیره دارایی خود را در 4 تیر 1403 ساعت 18:30 اعلام کرده است. این اقدام، تعهد کوینکس به افزایش شفافیت، امنیت و اعتماد در جامعه رمزارز را برجسته می کند.

با استفاده از ساختار "درخت مرکل"، کاربران می توانند تایید کنند که دارایی هایشان در درخت مرکل وجود دارند یا خیر. از این طریق می توان صحت داده های ذخایر دارایی را به روشی امن، تایید کرد. آخرین داده منتشر شده توسط کوینکس نشان دهنده نسبت ذخیره 1:1 است. CET به 113.31 درصد رسیده و همزمان، نرخ های ذخیره سایر دارایی های رایج مثل USDT، USDC، BTC و ETH، همگی از 100 درصد فراتر رفته اند. به عبارتی دیگر، کوینکس در ازای هر 1 دلار دارایی واریز شده توسط کاربران، دست کم 1 دلار اضافه تر را برای کسب اطمینان از کافی بودن وجوه موجود در پلتفرم برای پاسخگویی به تقاضای برداشت کاربران، ذخیره می کند.

در حال حاضر، کوینکس گواهی ذخایر CET، USDT، USDC، BTC، ETH و DOGE را ارائه کرده است. کوینکس همیشه امنیت دارایی کاربران را در اولویت اول خود قرار داده و در 7 سال گذشته، از سال 2017، همواره نرخ ذخیره 100 درصدی خود را نگه داشته است. این بروزرسانی یک معیار کلیدی است که تعهد کوینکس به تضمین امنیت وجوه کاربران و نگهداری از یک محیط معاملاتی سالم را منعکس می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ بروزرسانی شده ذخایر دارایی و ساختار درخت مرکل، لطفا به اینجا رجوع کنید.

تدابیر امنیتی همه جانبه برای ارائه تجربه ای امن تر

به غیر از بروزرسانی نرخ ذخایر دارایی، کوینکس همچنین فعالانه در حال ارتقاء سیستم امنیتی خود و پایبندی به اصل "در اولویت بودن کاربران" است. تیم امنیتی کوینکس از مکانیسم های پیشرفته متعددی برای حفظ تعادل میان راحتی و ایمنی، چه در کیف پول های گرم و چه سرد، استفاده می کند. از جمله این مکانیسم ها می توان به پروتکل های چند امضائی، تفکیک فیزیکی سیستم ها، نظارت بلادرنگ و هشدارهای خودکار، اشاره کرد. کوینکس همچنین یک صندوق "محافظ" ایجاد کرده که 10 درصد از کارمزد معاملات را به حفاظت بیشتر از یکپارچگی دارایی کاربران در برابر شدیدترین خطرات ممکن، اختصاص می دهد. کوینکس با برترین موسسات امنیتی حوزه بلاک چین برای گردآوری یک تیم امنیتی فوق حرفه ای همکاری کرده است تا پلتفرم را با جامع ترین تدابیر امنیتی مجهز کند و سنگری ایمن بسازد.

درباره کوینکس

کوینکس در سال 2017 تاسیس شده است و رسالت خود را استفاده از قدرت تحول آفرین فناوری بلاک چین با در نظر گرفتن اصل "در اولویت بودن کاربران" می داند. کوینکس مجموعه ای از گزینه های معاملاتی را برای BTC، استیبل کوین ها و بیش از 1,000 رمزارز دیگر، ارائه می دهد. این پلتفرم عملکرد سریع و پایدار را به همراه فرایندهای واریز و برداشت در بیش از 200 کشور جهان، تضمین می کند. کوینکس با پشتیبانی از چندین زبان، درگاهی به جهان رمزارز را برای کاربران جهانی فراهم می کند. این پلتفرم با گسترش محصولات خود و در بر گرفتن بازه ای از مشتقات مثل فیوچرز، معاملات مارجین، بازارسازی خودکار (AMM)، حساب های سپرده گذاری، معاملات استراتژیک و وام های کریپتویی، به رفع نیازهای متنوع کاربران خود متعهد است و همواره می کوشد تا محصولات و خدمات ارائه شده به آن ها را غنی تر کند.

افزایش شفافیت و محافظت از امنیت دارایی کاربران با نرخ ذخیره دارایی بروزرسانی شده 2