سه‌شنبه 10 مهر 1403

افسوس ستاره‌های سرخ / پرسپولیس را در آسیا طلسم کردند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افسوس ستاره‌های سرخ / پرسپولیس را در آسیا طلسم کردند (عکس)

آخرین برد پرسپولیس در آسیا نزدیک به یک سال پیش اتفاق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، دوم آبان و پیروزی خفیف برابر استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی، آخرین برد پرسپولیس در آسیا محسوب می‌شود. سرخپوشان پایتخت از این بازی به بعد مقابل النصر و استقلال دوشنبه و پاختاکور به نتیجه تساوی رسیدند و مقابل الدحیل هم شکست خوردند که تنها باخت این تیم به قیمت حذف از لیگ نخبگان تمام شد.

حالا دیدار با السد در قطر، آخرین فرصت شاگردان گاریدو خواهد بود تا طلسم خود را پیش از موعد یک ساله بشکنند. اما هواداران این تیم انتظار داشتند که پس از سه نمایش جذاب لیگ برتری و کسب 9 امتیاز، این تیم در مقابل پاختاکور موفق به قطع نوار ناکامی بین‌المللی خود شود؛ اتفاقی که البته بعد از شلیک دیدنی دراگان چران، رخ نداد.

بعد از این توقف نابهنگام که شاید در حد یک شکست برای قرمزها تلخ بود، بازیکنان این تیم با سرهای دوخته شده به زمین، فاصله زمین چمن تا تونل را طی کردند و در حالی که ساق‌هایشان بعد از 90 دقیقه دشوار زیر باران، دیگر نای حرکت نداشت، این مسیر کوتاه را به سختی پیمودند و به رختکن رفتند.

آنها احتمالا به فرصت‌های از دست رفته و غفلت‌هایی فکر می‌کنند که پیروزی را در این دیدار خانگی از آنها گرفت و باعث شد تا همچنان در پایین جدول لیگ نخبگان حضور داشته باشند؛ جایی که پرسپولیس در رقابتهای داخلی با آن بیگانه شده است.

قرمزها که در آخرین بازی برگزار شده در قلعه حسن خان برد پرگلی را مقابل آلومینیوم به دست آوردند، حالا باید به لیگ برتر برگردند و دو دیدار دشوار را مقابل چادرملو و ملوان برگزار کنند. شاید این توقف بارانی مقابل پاختاکور، درس عبرتی باشد برای آنها تا حداقل در این دو بازی، یک رقیب صدر جدولی را کنار بزنند و شانس صدرنشینی را زنده نگه دارند.

افسوس ستاره‌های سرخ / پرسپولیس را در آسیا طلسم کردند (عکس) 2