یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

خبرگزاری ایسنا

پرسپولیس این بار بدون برانکو به دنبال رکوردشکنی‌های تازه در لیگ برتر است. نیمی از راه با کالدرون طی شد و در نیمه دیگر راه سکان در دست‌های گل محمدی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

قهرمانی احتمالی در لیگ نوزدهم، پرسپولیس را به تنهایی در صدر فهرست پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر قرار خواهد داد. تا امروز پرسپولیس و سپاهان هر دو 5قهرمانی و 2نایب‌قهرمانی دارند اما پوکر پرسپولیس تعداد جام‌های لیگ برتری این تیم را به عدد 6خواهد رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام رییس دپارتمان تیم‌های ملی، شاگردان دراگان اسکوچیچ باید در دیداری دوستانه به مصاف ازبکستان بروند؛ تیمی که در چند سال اخیر بارها مقابل تیم ملی ایران بازی تدارکاتی انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: سالی که قهرمان لیگ برتر شدیم باندی در تیم ما وجود نداشت، اما «افشین قطبی» با تخیلات خود همواره به برخی بازیکنان از جمله من، حرف‌های عجیبی می‌زد.

خبرگزاری ایسنا

«آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که تکرار ادبیات «بگم؟ بگم؟» هیچ کمکی به قطع دست باندهای مافیایی از فوتبال نخواهد کرد و تنها کاربردش ساکت کردن رقیب خواهد بود. انگار که یک جنگ اطلاعاتی بین اهالی فوتبال در جریان است؛ چیزی شبیه به دوران جنگ سرد!»

وب‌گاه مشرق نیوز

اصغر حاجلیو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای دفاع از استقلال و شکایت جواد نکونام، به من دستبند زدند و بازداشت شدم.

خبرگزاری تسنیم

اصغر حاجلیو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای دفاع از استقلال و شکایت جواد نکونام، به من دستبند زدند و بازداشت شدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نایب رییس اول فدراسیون فوتبال می‌گوید ایرادهای فیفا به پیش‌نویس اساسنامه اصلاحی فدراسیون نگران کننده نیست. او می‌گوید رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی را با برخی از مسئولان در AFC و فیفا آغاز کرده تا رضایت فدراسیون جهانی فوتبال برای تصویب اساسنامه را جلب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهاد هم مثل خیلی از چهره‌های فوتبال مصاحبه‌های جنجالی زیادی داشته. البته او زیاد اهل مصاحبه نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دوره حضور افشین قطبی در تیم ملی، بعضی از بازیکنان که از عملکرد و رفتار او گلایه داشتند، به رئیس سابق فدراسیون حرف جالبی زده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی سابق تیم‌ملی ایران به مهاجم فقید قرمزها گفته بود باید سبک بازی‌اش را عوض کند. جواب اولادی اما به او کاملا منطقی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در واکنش به طرح این پرسش که «آیا او قربانی اختلاف کی‌روش و برانکو شده است؟» گفت: خیلی‌ها این حرف را زدند که من قربانی شدم، اما وجدان خودم راحت است که برای پرسپولیس کم نگذاشتم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناسان به فهرست گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال جوانان انتقاد‌هایی را وارد کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه نگذاشتند رکورد علی پروین را در بازیهای دربی بشکند گفت: مطمئنم اگر اجازه بدهند فرهاد مجیدی می تواند در استقلال موفق باشد.

خبرگزاری مهر

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه نگذاشتند رکورد علی پروین را در بازیهای دربی بشکند، گفت: مطمئنم اگر اجازه بدهند فرهاد مجیدی می تواند در استقلال موفق باشد.