یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: زنبورداری و مرغداری از قابلیت‌های به فعل رسیده در سال‌های اخیر است به طوری که ظرفیت استان در زنبورداری در دهه اخیر 6 برابر شده و در زمینه مرغداری هم به تولید 39 هزار تن گوشت مرغ در سال رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال گذشته درست در چنین روزی تیم‌ملی ایران برای دومین بار با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی مقابل یکی از حریفان خود قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دروازه‌بان کروات این تیم می‌تواند جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم شیجیاژوانگ در گروه دوم سوپرلیگ چین باید در شهر گوانژو به رقابت با 7 تیم دیگر بپردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ‌کس اندازه من از تعلیق فوتبال ایران ضرر نکرد، چرا که در زمان مربیگری ام در تیم ملی این اتفاق رخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بدترین زمان تیم ملی به من خورد، چون آن زمان اصلا رئیس فدراسیون نداشتیم. دو گروه سیاسی به هم خورده بودند و فوتبال تعلیق شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کریم باقری» در دیداری تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل برزیل و در خاک امارات از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خبرگزاری میزان

13 خرداد روزی است که یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال متولد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت خبرنیوز حال و روز فوتبالمان را به کرونا تشبیه می کند:«فوتبال ایران کرونا گرفته، تستش هم کامل مثبت اعلام شده، نیاز به پزشکانی حاذق دارد تا آنها بتوانند با کمک انواع داروهای داخلی و خارجی درمانش کند. وضع فوتبالمان خراب است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس امیدوار است که اولین قهرمانی لیگ برتری اش را با سرخ ها تجربه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس امیدوار است که اولین قهرمانی لیگ برتری اش را با سرخ ها تجربه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آن سال‌ها قصد داشت بازیکن مورد علاقه‌اش را بیاورد و از شانسم قرعه به نام من افتاد تا بر خلاف میل باطنی‌ام از تیم محبوبم جدا شوم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آن سال‌ها قصد داشت بازیکن مورد علاقه‌اش را بیاورد و از شانسم قرعه به نام من افتاد تا بر خلاف میل باطنی‌ام از تیم محبوبم جدا شوم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه فوتبال برتر از ساعت 22:37 سه شنبه شب با حضور فیروز کریمی آغاز شد و ساعت 23:50 به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استقلال در چارچوب هفته هفتم دهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه‌آزادی و در دیداری حساس و خاطره‌انگیز با نتیجه چهار بر سه از سد سپاهان گذشت.