پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس گزارش منتشر شده در سایت بانک‌جهانی، انتشار اولین گزارش از پروژه جدید بانک جهانی برای پایش محیط کسب و کار کشورها به تعویق افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از گذشت یک ماه از تصویب حداقل دستمزد کارگران در اسفندماه گذشته اخباری مبنی بر اصلاح آن منتشر شده است. حداقل حقوق و دستمزد امسال تنها 35 درصد افزایش یافت که بدون توافق نمایندگان کارگران به تصویب رسید. محسن باقری، نماینده کارگران در شورای عالی کار، امیدوار است در صورت تشکیل جلسه جدید شورای عالی کار، با سایر شرکای اجتماعی خود به توافق برسند. هم‌چنین برخی نمایندگان مجلس با استقبال از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار شرکت تجاری در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت می‌کنند، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی کالاهای تولیدی ایرانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان 2 مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید علی روحانی بعداز ظهر چهارشنبه در همایش اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: در عرصه رشد اقتصادی و همچنین کاهش آمار بیکاری وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم. معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به شعار سال گفت: در راستای ارتقا مؤلفه‌های اقتصادی نیازمند مواردی همانند تأمین انرژی لازم...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی افزایش محدودیت‌های بین‌المللی ناشی از تحریم‌ها، دور جدیدی از واردات خودرو به کشور آغاز شد که فرصت مناسبی را برای ورود محصولات چینی به بازار ایران فراهم کرد. با این حال، برخی شرکت‌های واردکننده در مسیری متفاوت گام نهادند و اقدام به عرضه برندهای ژاپنی و گاهی اروپایی در بازار داخلی کردند. یکی از این شرکت‌ها، قصد دارد به زودی هوندا سیتی را به صورت وارداتی و در نسخه سدان به بازار ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور دوشنبه آینده به عراق سفر می‌کند.

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون هشدار مهم به بانک مرکزی، هر اسکناس دلار امروز چقدر قیمت خورد؟، آیا محدودیت دامنه نوسان روی بازار اختیار معامله تأثیر گذاشته است؟، پرتقاضا‌ترین نماد‌ها در آخرین روز معاملات هفته، مجمع امید 1403 | چه میزان سود تصویب شد؟ | چه زمانی سود امید پرداخت می‌گردد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با نزدیک شدن به پایان فروردین ماه و در حالی که جامعه کارگری در انتظار اجرای مصوبه دستمزد است، گمانه‌زنی‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها درباره تغییر مصوبه دستمزد 1403 مطرح شده و از برگزاری جلسه شورای عالی کار به منظور بررسی مجدد مصوبه دستمزد خبر می‌دهند، این در حالی است که وزارت کار و کارفرمایان تشکیل چنین جلسه‌ای را تایید نکرده‌اند و هرگونه اصلاح و بازنگری در مصوبه دستمزد باید در قالب یک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار در پاسخ به سوالی خصوصی تعطیلی پنجشنبه ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای تهاجمی تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند روابط آمریکا و چین را بی‌ثبات سازد؛ رابطه‌ای که مقامات چینی و آمریکایی پس از دوره‌ای پرتنش در پی ساقط‌کردن یک بالون جاسوسی چینی توسط آمریکا، در تلاش برای ترمیم آن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار تهران قیمت ها به روند نزولی حاکم بر ارزها پایان دادند و قیمت ریال عمان بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص داد. همچنین درام ارمنستان 171 تومان خرید و فروش شده است.

وب‌گاه تابناک

عشقی گفت: مشارکت با غافلگیری محقق نمی‌شود. باید مفروضاتی داشته باشیم که تا انتهای سرمایه‌گذاری به آن پایبند باشیم. اگر این اتفاق نیفتد، مردم به سمت سهام نمی‌آیند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.