شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری مهر

بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور توسط انجمن حسابداری ایران برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به تعطیلات خرداد محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سواری و موتور سیکلت ایجاد شد.

وب‌گاه منیبان

وزیر کار با اشاره به اینکه کالابرگ الکترونیکی با اقبال عمومی مواجه نشد گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی کاملا اختیاری است و اگر کسی مایل به کالابرگ نباشد می‌تواند از یارانه نقدی استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت به تغییر نظر رئیس مجلس در زمینه ورود خودروهای کارکرده از طریق مناطق آزاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: فناوری هسته‌ای روشی راهبردی و علمی در افزایش کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی است که باید تلاش شود به درستی از آن بهره گرفته شود.

خبرگزاری مهر

زیرساخت فروش کنجاله کلزا، سورگوم و ترتیکاله در بازارگاه فراهم شده است.

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک از پیش‌بینی تولید 120 هزار تنی توت فرنگی در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

در نشست علمی و تخصصی مطرح شد: نقش مناطق آزاد در جی دی پی کشور باید مشخص شود. عدم ثبات قوانین سهم مهلک سرمایه گذاری در مناطق آزاد است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های این پایانه تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از 5 هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده 17 استان و 67 شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای چند معلول در نوبت اول مشارکت در ساخت 14 هزار خانه را در دستور کار قرار دادیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت با تشریح شیوه‌نامه «جذب سرمایه‌گذار به‌منظور افزایش پایداری تأمین گاز طبیعی»، از راهکارهای وزارت نفت برای مدیریت ناترازی گاز در فصل زمستان و حمایت‌های تشویقی وزارت نفت برای سرمایه‌گذاران احداث واحدهای مینی ال‌ان‌جی، سی‌ان‌جی یا اس‌ان‌جی و ساخت تأسیسات ذخیره‌سازی گاز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که گسل قیمت فروش در بازار خودرو بین نرخ‌های دولتی در ثبت نام ها و نرخ‌های روز بازار، بسیار زیاد است، بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌گذارها این روزها ترجیح داده اند سرمایه خود را به جای بازار ملک به بازار خودرو وارد کنند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 234 فقره حادثه ناشی از کار سال گذشته در این استان که از طریق مراجع مختلف گزارش شده و مورد بررسی قرار گرفت که تعداد 164 فقره از این حوادث در سال 1401 رخ‌داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌ها از بازار خودروی پایتخت حاکی از رکود معاملات و افت 15 تا 20 درصدی قیمت انواع خودروهای داخلی، خارجی و مونتاژی در یک ماه گذشته است به طوری که قیمت‌ها به بهمن‌ماه پارسال بازگشت داشته‌اند.