پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بدون تردید تداوم حضور و فعالیت فاطمی امین و همکارانشان در وزارت صمت مایه توفیقات و دستاوردهای ارزشمند برای کسب و کارهای مجازی توسعه دولت هوشمند از طریق مردم و بخش خصوصی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار سرمایه نخستین روز کاری خود در هفته جاری را با فتح کانال‌های جدید آغاز کرد؛ به طوریکه شاخص کل بورس وارد کانال دو میلیون و 400 هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز وارد کانال 30 هزار واحد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اهمیت حیاتی رابطه با روسیه برای چین می‌تواند به این معنا باشد که دکمه‌هایی وجود دارد که پکن مراقب است از فشار دادن آنها اجتناب کند - که پتانسیل میانجیگری واقعی آن در جنگ اوکراین را تضعیف می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به بررسی قیمت انواع چای ساز در بازار پرداختیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 9 اردیبهشت) با 73 هزار و 255 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 438 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: با نخستین بارش پاییزی، غرس نهال‌های جنگلی در کشور در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین آمار خود اعلام کرده است، هزینه‌های دولت ایران نسبت به تولیدناخالص داخلی در میان کشور‌های خاورمیانه، کمترین میزان بوده است. بر اساس این گزارش، مخارج دولت ایران در سال 2022 بیش از 12.29 درصد تولیدناخالص داخلی کشور بوده است که در میان 11 کشور غرب آسیا کمترین رقم به شمار می‌رود. بر اساس این آمار، مخارج دولت ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس با رشد 73 هزار و 255 واحدی در تراز 2 میلیون و 438 هزار و 542 واحدی ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال تهران از فردا 10 اردیبهشت ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های رگباری شدید و محلی در استان‌های شرقی و بخشی از غرب کشور طی امروز تا پایان روز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور عراق با بیان اینکه حمایت ایران از کردهای عراق در حمله حلبچه را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ملت عراق مشهور به وفاداری است و هیچ گاه کمک جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عرفان ناظمی ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اولین روز هفته، اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ایران در کانال 41 هزار تومان کشف نرخ شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: این استان در زمینه ذخیره سنگ آهن، رتبه پنجم کشوری را دارد و از نظر ذخایر سیلیس و باریت هم جزو استان های برتر به شمار می رود.

خبرگزاری مهر

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع ثبت سوانح حمل‌ونقل باید تا پایان خردادماه باید تکمیل شود.