جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاهدات میدانی از بازار تهران، حاکی از آن است که مرغ توسط عرضه‌کنندگان از کیلویی 63 هزار تومان تا 78 هزار تومان به فروش می‌رسد، همچنین در برخی مراکز مرغی برای عرضه وجود نداشت.

وب‌گاه الف

روسیه امسال برای اولین بار پس از اینکه خریداران سنتی از تجارت با مسکو اجتناب کردند، صادرات سوخت به ایران را از طریق راه آهن آغاز کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فروش ربع سکه بهار آزادی در مرکز مبادلات به دلیل بازنگری در فرایند عرضه متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: اکنون حدود 15 بانک و مؤسسه اعتباری اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان را روی سایت خود منتشر کرده‌اند و بقیه بانک‌ها نیز اطلاعات آنها دریافت شده و در حال بررسی توسط کارشناسان بانک مرکزی است.

وب‌گاه منیبان

بنابر اعلام شرکت راه‌آهن، فروش حضوری بلیت در همه محور‌ها در دفاتر فروش آغاز شد و فروش غیرحضوری هم در پایگاه‌های اینترنتی مجاز از ساعت 14 آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در بازه زمانی 7:30 تا 11 صبح هیچ بلیتی توسط شرکت های هواپیمایی به مسافران فروخته نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک مرکزی در خصوص فروش ارز خارج از سامانه های رسمی و فراتر از محدوده نرخ های مجاز به فعالان بازار هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاطمه نیلی خواهر مصطفی نیلی، وکیل دادگستری از آزادی وی از زندان رجایی شهر کرج خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر فرزاد جمشیدی را آغازگر اجرای منحصر به فرد برنامه مذهبی در صداوسیما بدانیم، غیبت طولانی او تنها یک خاصیت برای رسانه ملی داشته، کپی‌های ضعیف از برنامه و اجرای سحرگاهی او فرصت جولان روی آنتن را پیدا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز نیروها اعزام و تمامی مسیل ها و پل ها پاکسازی شده است‌.

خبرگزاری ایرنا

شمیرانات - ایرنا - شهردار منطقه یک تهران با بیان اینکه آبیاری فضای سبز شهری این منطقه مکانیزه می شود، اعلام کرد: تکمیل کمربند سبز شمال تهران در محدوده منطقه یک از اقدامات اجرایی پیش رو است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه فروردین سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز و اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد و یارانه‌بگیران می‌توانند از اعتبار یارانه ماه بعد در قالب کالابرگ الکترونیک، اقلام اساسی مورد نیاز خود را خرید کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران، چهارشنبه بیست و سوم فروردین، برابر با 21 رمضان مصادف با شهادت حضرت علی (ع) و جمعه بیست و پنجم فروردین به مناسبت روز قدس، تعطیل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در پی عدم وجود اسکناس خرد در دستگاه‌های خودپرداز و مشکلات ایجاد شده برای متقاضیان وجه نقد، طبق اعلام سخنگوی اقتصادی دولت بناست عصر امروز شورای پول و اعتبار درباره انتشار اسکناس تصمیم‌گیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا جهانبخش گفت که بخاطر خواندن سرود در جام جهانی، فشار روی بازیکنان بود.