دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه الف

حسن پور بیگلری گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین به صورت کامل تکذیب می‌شود و چنین مطلبی تا این لحظه در دستور کار دولت و مجلس نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - سرپرست مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در حال حاضر ذخایر استان متناسب با حجم نهاده‌ها و کودهای مورد نیاز بخش کشاورزی کافی است و هرآنچه کشاورزان نیاز داشته باشند با قیمت یارانه‌ای و دولتی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیراه نیست اگر فکر می‌کنید که پشه‌ها شما را بیشتر از دیگران دوست دارند؛ مطالعات نشان می‌دهد که پشه‌ها حدود 20 درصد از مردم را حتما نیش خواهند زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق آخرین گزارش سامانه رصد اشتغال مشخص شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1401 برای 439 هزار و 736 نفر اشتغال ایجاد کرده در حالی که تعهد این وزارتخانه 422 هزار و 409 نفر بوده است. بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش صنعت در استان‌های تهران با 75 هزار و 51 نفر، خراسان رضوی با 44 هزار و 99 نفر، اصفهان با 32 هزار و 855 نفر بوده است. استان ایلام با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر کره شمالی در جریان دیدار از سازمان هوافضای این کشور از پرتاب قریب الوقوع ماهواره جاسوسی به فضا در ماه جاری با هدف مقابله با تهدیدات فزاینده آمریکا و کره جنوبی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از امروز 30 فروردین ماه اعلام کرده است. تا پایان دیروز، 29 فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقای مجید عشقی گفت: زمان بَر شدن پرداخت سود شرکت‌ها تا بازه زمانی حتی یکساله، موجب کاهش ارزشِ آن می‌شد که به ضرر سهامداران بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس انجمن اقتصاد ایران با بیان اینکه طرح مالیات بر عایدی سرمایه جلوی دلال‌بازی را می‌گیرد و سرمایه را به سمت تولید سوق می‌دهد، گفت: این طرح حدود هفت سال است که در مجلس مطرح شده اما عده‌ای با فشار و نظرهای غیر کارشناسی شده اجازه تصویب آن را نمی‌دهند و بر سوداگری دامن می‌زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین فهرست بانک‌های متخلف از قانون جهش تولید مسکن توسط سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سدهای مشگین‌شهر در سال‌های اخیر به دلیل کمبود بارندگی تقریبا نیمه خالی شده و نگرانی‌های کشاورزان و بهره‌برداران این شهرستان را از احتمال خسارت‌های ناشی از خشکسالی دوچندان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله‌گران در شرایطی به استقبال آخرین روز معاملاتی هفته می‌روند که در 4 روز اخیر شاخص روند صعودی داشته و دیروز نیز توانست با ثبت رکوردی جدید به کانال 2 میلیون و 300 هزار واحد برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد هادی زاهدی وفا در کنار دانشگاه امام صادق سابقه تحصیل در کانادا را هم دارد و با دولت محمود احمدی نژاد هم سابقه همکاری داشته است.