دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس گفت: زمان پرداخت سود نقدی همه سهامداران از جمله سهام عدالت به چهار ماه کاهش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی 5 روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی شده است. علاوه بر این امروز در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استان کرمانشاه به عنوان چهارمین تولیدکننده گندم کشور، با تولید سالانه حدود 700 هزار تُن گندم نقش مهمی در تحقق شعار سال و گامی محکم در خودکفایی این کالای راهبردی و استراتژیک برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: عملیات اجرایی این زنجیره ارزش در مرحله اول در زمینی به وسعت 150 هکتار در صنایع ویژه انرژی‌بر پارسیان آغاز شده و در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و بناست این طرح، معطل کلنگ زنی نماند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت 50 درصدی طرح یکهزار و 402 واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف در میدان مسائل اجتماعی و جامعه به میدان بیاورد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر فروش خودرو در چارچوب ضوابط اعلامی توسط نمایندگی های فروش خودروسازان نسبت به دخالت نمایندگی‌ها در موضوع قیمت‌سازی با هدف ایجاد بازار‌های کاذب هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه و افزایش شدید بارش‌ها در مناطق غربی از افزایش تدریجی دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طبق اطلاعات منتشر شده، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در صفحه شخصی خود از تحویل 250 هزار خودرو به متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه در دو ماه آینده خبر داد. وی گفت: اردیبهشت و خرداد 250 هزار خودرو تحویل متقاضیان می‌شود. مرحله دوم ثبت نام از 16 اردیبهشت شروع می‌شود. اختلاف قیمت خرید خودرو در طرح یکپارچه با بازار آزاد زیاد است، مثلا در مورد شاهین 300 میلیون تومان ارزان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در هفته‌های اخیر تحرکات سیاسی روحانی علنی‌تر شده است و برخی این تحرکات را در راستای حضور او در انتخابات مجلس قلمداد می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیروز سرمایه گذاران حقیقی 1350 میلیارد تومان پول جدید وارد بازار کردند که معمولا فردای چنین روزهایی، عرضه ها در بازار کمی بیشتر می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بدون بهره‌گیری از اطلاعات جامع و دقیق در این زمینه، شانس شما به منظور خریداری محصولاتی باکیفیت به شدت کاهش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیمان سفید نیز به طور میانگین 2 میلیون و 221 هزار تومان به ازای هر تن داد و ستد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاهین اولین خودرویی بود که روی پلتفرم SP100 تولید شد. مدیران سایپا در اولین برنامه ریزی برای تولید و عرضه این خودرو سال 95 را هدف گذاری کرده بودند اما همانند سایر برنامه ریزی های خودروسازان این اتفاق عملیاتی نشد.