جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 3.5 ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز 29 فروردین ماه خبرداد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواپیمایی چابهار ضمن هشدار به چارترکنندگان و آژانس‌های مسافرتی متخلف، اعلام‌کرد: مسافرینی که بلیت با نرخ خارج از قیمت مصوب خریداری کرده‌اند؛ با ارائه مدارک، اضافه پرداختی خود را پس می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای افزایش ارتفاع موج در سواحل جنوبی کشور بین یک تا دو متر و در فرا ساحل بین 2 تا 3 متر صادر شده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز کشور در راه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دو نماگر اصلی بورس تهران دو دمای متفاوت را نشان دادند. شاخص کل ریزش کرد اما شاخص هم وزن رشد قابل توجهی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حسب گزارش اعتراض‌های واردکنندگان، برخی از فعالان بازار ارز از جمله شرکت‌های صرافی و صادرکنندگان کالا و خدمات (عرضه کنندگان ارزی) بدون توجه به مقررات موضوعه نسبت به فروش ارز، خارج از سامانه‌های رسمی و فراتر از محدوده نرخ‌های مجاز، اقدام نموده اند. بدیهی است هرگونه تخطی و تعدی شرکت‌های صرافی و صادرکنندگان از نرخ‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مطهری نوشت: طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه‌ای سخن می‌گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که بسیاری از آنها به دنبال اندام‌نمایی و حتی نیمه‌عریانی و بی‌بند و باری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پهپاد جمر مهاجر 6 به عنوان اولین پرنده بدون سرنشین جمر ارتش رونمایی و به نیروی زمینی ارتش الحاق شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی در خصوص فروش ارز خارج از سامانه‌های رسمی و فراتر از محدوده نرخ‌های مجاز، به فعالان بازار هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیش از 90 درصد مصوبات کمیسیون کارگری استان در سال 1401 اجرایی شده که تقدیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در پی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع پودر قهوه در بازار پرداختیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز در برخی از شهرهای کشور، مسافران از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.