دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت طلا جهانی در مرز 2 هزار دلار و قرار گرفتن نرخ دلار در یک محدوده امن موجب شده سکه بازان از مرز 30میلیون تومان حمایت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برگزاری کنسرت در یزد هم در کنار شهرهایی مانند مشهد و قم، سال‌ها بوده که برای خوانندگان و اهالی موسیقی مشکل‌ساز بوده است، اما به نظر می‌رسد قرار است با اجرای پیش روی «پرواز همای» در این شهر، مشکلات ممنوعیت برگزاری کنسرت در آن تا حدودی حل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 سنت معادل 0.01 درصد افزایش به 84 دلار و 78 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت نیرو متولی صدور پروانه‌های برداشت از چاه‌های آب است، برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز باید به سمت نصب کنتورهای هوشمند حرکت کرده و به تناسب نیاز، اجازه برداشت آب داده شود.

وب‌گاه الف

زمان پرداخت سود سهام عدالت 4 ماه کاهش یافت

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیر امور منابع آب شهرستان ری از انسداد 9 حلقه چاه آب غیرمجاز طی 2 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان بورس گفت: با مشورت مجموعه‌های سازمان بورس و فعالان بازار سرمایه، مصوب شد تا اساسنامه شرکت‌های پذیرفته در بورس و فرابورس تغییر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اواخر سال گذشته بود که با تولید فراوان مرغ در کشور، در رسانه ملی اعلام شد که برای حمایت از تولیدکننده، مردم مرغ بیشتری بخرند و در یخچال‌ها نگه دارند، اما امروز مرغ در بازار کم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد هزار و 74 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 326 هزار و 512 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: جلوگیری از رانت 220 هزار میلیاردی دلالان با بورسی شدن فروش خودرو و تلاش برای رفع موانع تولید از جمله نقاط مثبت عملکرد «فاطمی امین» در یکسال گذشته است که در تعامل با بخش خصوصی بر اثرات آن افزوده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از نظر فعالان اقتصادی، مقاومت طلا جهانی در مرز 2 هزار دلار و قرار گرفتن نرخ دلار در یک محدوده امن موجب شده سکه بازان از مرز 30میلیون تومان حمایت کنند و سکه به راحتی این مرز را از دست ندهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام ارشد در «جمهوری دونتسک» گفته نظامیان گروه واگنر وابسته به ارتش روسیه در حال حاضر کنترل بیش از 90 درصد شهر باخموت در شرق اوکراین را در اختیار گرفته‌اند و پیشرفت در این میدان غیرقابل اجتناب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر لزوم ساماندهی وضع کارت‌های سوخت آزاد موجود در جایگاه‌ها گفت: کارت سوخت آزاد اضطراری در همه جایگاه‌ها موجود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهلت یک روزه ثبت نام مجدد برای جاماندگان نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 آغاز شد.