دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبرانقلاب در واکنش به دانشجویانی که روز گذشته تولدشان را تبریک گفتند، فرمودند: تولد این حقیر اصلا قابل اعتنا نیست، حادثه بسیار کم اهمیت و کوچکی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد کاهش به 2004 دلار و 21 سنت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیر پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آستانه اشرفیه - فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی 114کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات خود باعث شوکه شدن بسیاری از مخاطبان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سکه‌های کوچک حباب‌های بزرگتری دارند. یکی از تحلیلگران عنوان می‌کرد که ارزش بازاری سکه گرمی حدود دو برابر بیشتر از ارزش ذاتی آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز نخبگانی است که در کشور ما در 20 سال آخر عمر مهجور ماند و بعد از رحلت نیز تلاش عجیبی برای کوبیدن و کوچک جلوه دادن او صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امکان دریافت وام خرید کالای بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام اولین وام تماما آنلاین در ایران است که بدون نیاز به چک و ضامن از طریق سامانه لندو ارائه می‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با درخواست تکمیل کریدورهای شمال - جنوب و شرق - غرب وعده داد مناطق آزاد مشترک با 5 کشور تا پایان سال 1402 ایجاد شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران بسته به فروش و مراجعه خودرو به جایگاه‌های عرضه سوخت در اختیار مالکان قرار گرفته است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت طلا جهانی در مرز 2 هزار دلار و قرار گرفتن نرخ دلار در یک محدوده امن موجب شده سکه بازان از مرز 30میلیون تومان حمایت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برگزاری کنسرت در یزد هم در کنار شهرهایی مانند مشهد و قم، سال‌ها بوده که برای خوانندگان و اهالی موسیقی مشکل‌ساز بوده است، اما به نظر می‌رسد قرار است با اجرای پیش روی «پرواز همای» در این شهر، مشکلات ممنوعیت برگزاری کنسرت در آن تا حدودی حل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 سنت معادل 0.01 درصد افزایش به 84 دلار و 78 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت نیرو متولی صدور پروانه‌های برداشت از چاه‌های آب است، برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز باید به سمت نصب کنتورهای هوشمند حرکت کرده و به تناسب نیاز، اجازه برداشت آب داده شود.

وب‌گاه الف

زمان پرداخت سود سهام عدالت 4 ماه کاهش یافت