جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه قرار نیست با ناتو بجنگد، اما خواستار آن است که منافع آن در نظر گرفته شود و از مردم در سرزمین های تاریخی خود محافظت کند.

اقتصادنیوز: چین رویکرد متعادل تری را برای تعامل جهانی دنبال می کند؛ رویکردی که اساسا متکی به قدرت نظامی نیست. در عوض، پکن از تجارت، کمک های توسعه و دیپلماسی برای گسترش نفوذ چین استفاده می کند، و تمرکزش نه فقط در شرق آسیا بلکه در مقیاس جهانی است.

روحانی گفت: در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم

پاول اندرسون، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی کامنت گذاشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بحث درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح «فوری» است و در حال برنامه ریزی برای تعیین زمان مذاکرات با تل آویو در واشنگتن هستیم.

اقتصادنیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

اقتصادنیوز: سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

اقتصادنیوز: شهردار تهران گفت: حتما در پارک ها مسجد می سازیم؛ مساجدی خوبی هم می سازیم.

اقتصادنیوز: دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: تا دستیابی به نتیجه نهایی تحقیقات درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت در شهرکروکوس باید "کمی صبور باشیم".

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، دقایقی قبل با استقبال مقامات ترکمنستان وارد فرودگاه عشق‌آباد شد.

اقتصادنیوز: وزارت خارجه لتونی اعلام کرد که یک دیپلمات روسیه در این کشور را عنصر نامطلوب قلمداد کرده و دستور اخراج وی را صادر کرده است.

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد روسیه با هیچ کشوری رابطه غیردوستانه ندارد.

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

اقتصادنیوز: رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از توافق با یحیی گل محمدی جهت سرمربیگری تیم ملی امید خبر داد.

اقتصادنیوز: انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه خان لیلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان منجر به فوت یکی از عشایر منطقه شد.