سه‌شنبه 28 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در لایحه بودجه 1403، معادل 165 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای مشارکت در احداث آزادراه تهران - شمال پیش‌بینی شده است.

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن در کنار افزایش 40 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد تعادل جریان حقیقی و حقوقی در بازار سهام بود و 120 میلیارد تومان به مالکیت حقیقی بازار سهام افزوده شد.

اقتصادنیوز: هر اونس طلا، امروز به 2,358 (دو هزار و سیصد و پنجاه و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است.

اقتصادنیوز: معاون نماینده روسیه در شورای امنیت گفت: حملات آمریکا و انگلیس علیه خاک یمن به حل و فصل داخلی یمن آسیب می‌زند.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: پیش‌بینی می‌شود با تشدید منازعات خاورمیانه و تمدید راهبرد کاهش تولید اوپک، قیمت جهانی نفت برای اولین‌بار از تابستان2022، از مرز 100دلار هرچند برای مدتی کوتاه، عبور کند. مدت زمان بالا ماندن قیمت نفت به ابعاد تنش‌ها در خاورمیانه بستگی خواهد داشت.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که وضعیت هوای تهران بهبود نسبی یافته و در شرایط قابل قبول است.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

روزنامه اعتماد: سال‌هاست که میزان معافیت حقوق‌بگیران اعم از بخش دولتی و خصوصی براساس قوانین بودجه سنواتی به همه دستگاه‌های دولتی ابلاغ می‌گردد.

بیان اینکه رژیم صهیونیستی با گورهای دسته جمعی به دنبال فرار از پاسخگویی بین المللی است، افزود: جامعه جهانی نباید رژیم اشغالگر را از مجازات مصون نگه دارد.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید را اعلام کرد.

روزنامه ایران نوشت: یک خبرنگار اسرائیلی با روایتی از درون کابینه رژیم صهیونیستی، از هراس مستولی شده بر سران این رژیم پرده برداشت.

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: تاکنون بازرسی از وضعیت ایمنی بیش از 53 هزار ساختمان در تهران انجام شده است.

روزنامه اعتماد نوشت: در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات کاهش ساعت کاری همه افرادی که قرار کاری آن‌ها 175 ساعت در ماه است را اعلام کرد.