جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

صدیقه مقدادی با بیان اینکه باید افطار با آب گرم یا چای کمرنگ باز شود، افزود: هرگز افطار را با آب سرد باز نکنید زیرا سبب ضعف گوارشی می شود.

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در کارولینای شمالی مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک «قصاب» است و واشنگتن می‌تواند در صورت افزایش مالیات‌های میلیاردرها از اوکراین همچنان حمایت کند.

«آنل شلین» که در اداره دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت خارجه آمریکا کار می‌کرد، چهارشنبه به روزنامه واشنگتن پست گفت که وی بارها نگرانی‌های خود را درباره انتقال تسلیحات به اسرائیل مطرح کرده بود اما بی‌نتیجه بود.

اقتصادنیوز: هر اونس طلا، امروز به 2,195 (دو هزار و یکصد و نود و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.68 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

درصورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه باشید برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانید شماره سریال گوشی مندرج بر روی جعبه گوشی را از طریق خطوط دائمی همراه اول ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید.

فرهاد مجیدی عکسی از خود همراه با مادرش در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌دهد این روزها فارغ از هیاهوی فوتبال در دبی مشغول استراحت است.

از ساعت 9 صبح امروز پنج‌شنبه 9 فروردین، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای نیمه دوم فروردین صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی که تحت رهبری آمریکا اعمال شده، نتوانسته است در سال‌های گذشته برنامه‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ یانگ را متوقف کند.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت 2 میلیون تومان خواهیم بود.

نماینده تبریز گفت: محمود احمدی نژاد صرفاً برای اینکه اثبات کند که نگاهش به پسا جمهوری اسلامی نیست رفت و در انتخابات شرکت کرد.

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه قرار نیست با ناتو بجنگد، اما خواستار آن است که منافع آن در نظر گرفته شود و از مردم در سرزمین های تاریخی خود محافظت کند.

اقتصادنیوز: چین رویکرد متعادل تری را برای تعامل جهانی دنبال می کند؛ رویکردی که اساسا متکی به قدرت نظامی نیست. در عوض، پکن از تجارت، کمک های توسعه و دیپلماسی برای گسترش نفوذ چین استفاده می کند، و تمرکزش نه فقط در شرق آسیا بلکه در مقیاس جهانی است.

روحانی گفت: در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم

پاول اندرسون، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی کامنت گذاشت.