جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.

اقتصادنیوز: سال 1354 در چنین روزهایی برای شهر دامغان یک اتفاق ناگوار رخ داد که کام مردم این منطقه را تلخ کرد.

اقتصادنیوز: رژیم اشغالگر برای دویست و دومین روز متوالی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه و محله ها، منازل و تجمعات آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

اقتصادنیوز: کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.

اقتصادنیوز: رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 درحالی امروز در کشور چین به پایان رسید که کاروان ایران موفق به کسب 20 مدال رنگارنگ در این رقابت‌ها شد.

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که هیاتی از مصر فردا به سرزمین‌های اشغالی می‌رود.

اقتصادنیوز: انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

اقتصادنیوز: بازار امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در حالی شاهد تداوم عقبگرد قیمت طلا و سکه است که بازار ارز متاثر از پس لرزه‌های اختلاف دیدگاه مجلس با سیاست‌های ارزی دولت بوده است.

اقتصادنیوز: پاکستان امروز (پنجشنبه) با انتقاد از سکوت ایالات متحده در قبال نسل کشی مردم غزه اعلام کرد که محتوای گزارش حقوق بشر 2023 آمریکا را قویا رد می‌کند و آن را مبتنی بر اطلاعات نادرست می‌داند.

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که روسیه تسلیحات هسته‌ای خارجی در لهستان را به عنوان یک هدف نظامی اولیه در نظر خواهد گرفت.

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

اقتصادنیوز: آمریکا و 17 کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای اسرائیلی به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.