جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون، به مناسبت تولد 48 سالگی همسرش (فرزین سرکارات) که یکی از جراحان زیبایی مشهور در ایران است، عکسی به همراه او و فرزندانش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

با بسته شدن ناگهانی یکی از شریان‌های تجاری بزرگ جهان، آمریکا و متحدانش در حال افزایش فعالیت‌های دریایی در خاورمیانه هستند و حتی ممکن است به صنعا حمله کنند.

اقتصادنیوز: تغییر اطلاعات هویتی شناسنامه تخلف و کاری غیرقانونی است، اما در برخی موارد استثنائی قانون برای تغییرات راهکارهایی داده است. از جمله برای تغییر در سن در شناسنامه.

اقتصادنیوز: دیپلمات‌ها و نظامیان سابق ناتو در نامه‌ای سرگشاده از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های کنگره آمریکا خواستند که کمک به اوکراین را تصویب کند.

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا اولین اقدامات رسمی را علیه شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک به دلیل نقض قوانین مربوط به برخورد با محتوای غیرقانونی و اطلاعات غلط برداشت.

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور که در اواخر اسفندماه 1402 برگزار خواهد شد، ثبت نام کرد.

اقتصادنیوز: شهرام شب‌پره به تاریخ 23 آبان چندین سال پیش، را منتشر کرده و دلیل این شکایت از سوی او را «رسیدن به پول کنسرت خود در ترکیه» عنوان کرده است. شکایتی که شب‌پره آن را تقدیم دادگاه عمومی در تهران کرده است.

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور اوکراین ضمن استقبال از بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه اظهار کرد: این تحریم‌ها بنیان‌های اقتصادی جنگ مسکو را کاهش می‌دهد.

اقتصادنیوز: امروز جنگ در اوکراین، فارغ از دستاوردها و فعل و انفعال های دو طرف، درگیر بن بستی جدی است. نه روسیه توانسته بیش از آنچه تصور می کرد، پیشروی کند و نه اوکراین توانایی پایان دادن به این جنگ اجباری را دارد؛ ماحصل چنین رویکردی، به کما رفتن تنش ها حداقل در کوتاه مدت است.

اقتصادنیوز: نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه 2231 در مورد ایران و برجام عصر دوشنبه به وقت محلی برگزار شد.

اقتصادنیوز: مدت‌هاست میدان‌های شهر تهران به نفع پروژه‌های ترافیکی حذف می‌شوند. روزگاری ایستگاه‌های مترو عامل ناپدید شدن میدان‌های پایتخت یا تغییر اساسی کارکرد آنها بودند؛ اما به تازگی پلیس راهور اعلام کرده که برخی از میدان‌ها مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کنند و برای هر کدام راهکاری در نظر گرفته است. یکی از این میدان‌ها که پلیس از حذف آن سخن گفته، «میدان صنعت» واقع در شهرک غرب است.

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی اعلام کرد: در تصادف رخ به رخ تریلی با پیکان سه نفر فوت شدند و یک نفر دیگر هم مصدوم شد.

اقتصادنیوز: آمار افرادی که در 6 ماه اول سال 1352 گواهینامه گرفتند از سوی روزنامه اطلاعات اعلام شد.

اقتصادنیوز انفجار کپسول گاز در یکی از سفره‌خانه‌های باغ فین کاشان سه مصدوم بر جای گذاشت.

اقتصادنیوز: جلسه شورای امنیت برای رای‌گیری درباره قطعنامه جدید آتش‌بس در غزه سه‌شنبه برگزار می‌شود.