جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی، تاکنون 4000 جایگاه وارد مدار شده اند و در تلاش هستیم تا ساعات آینده شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با استفاده از کار سوخت خود بتوانند فرایند سوخت گیری را انجام دهند.

اقتصادنیوز: در بازار امروز دوشنبه 27 آذر ماه قیمت سکه در باتلاق افتاد و پایین رفت. قیمت و دلار و طلا نیز ارزان شدند.

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اوضاع فعلی در خاورمیانه (غرب آسیا) از کنترل خارج شده و گفت که او تنها کسی است که می‌تواند از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کند.

اقتصادنیوز: پیام ویدئویی 3 اسیر سالخوره اسرائیلی به نتانیاهو که در تأسیس ارتش صهیونیست نقش داشتند را ملاحظه می کنید.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با سرپرست وزارت خارجه پاکستان، از همتای پاکستانی خود خواست عاملان حمله راسک را به عنوان گروه تروریستی شناسایی کند.

اقتصادنیوز: بازی های کودکانه دختربچه 2 ساله با پسر خاله 5 ساله اش پایان دردناکی داشت و به مرگ غم انگیز دختر بچه 2 ساله ختم شد.

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: ساعت حرکت متروی پرند تغییر کرد.

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: تنها مردم فلسطین هستند که می‌توانند و باید درباره آینده خودشان تصمیم بگیرند. مردم فلسطین نیاز به قیم ندارند، لذا اگر بخواهیم صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا برقرار شود، باید نگاه و اولویت و نظر مردم فلسطین مبنا باشد.

اقتصادنیوز: آلمان و لیتوانی توافق کردند که حضور نظامی نظامیان آلمانی در لیتوانی تا سال 2027 تمدید شود.

اقتصادنیوز: سازمان بین‌المللی ارزیابی تهدیدات امنیتی و صحی در جهان گفته است که سفر به سودان جنوبی با «خطر امنیتی شدید» همراه خواهد بود.

اقتصادنیوز: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه کاربری خود شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: شاهد «تمایز قائل نشدن» وحشتناک در عملیات نظامی اسرائیل در غزه هستیم.

اقتصادنیوز: ستاره نروژی منچسترسیتی به دلیل داد زدن سر داور 150 هزار دلار خرج روی دست تیمش گذاشت.

س

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی جدید در آب‌های شمال غرب جیبوتی و در محدوده تنگ باب المندب خبر داد.

اقتصادنیوز: بنابر اعلام یک رسانه هنگ‌کنگی در مورد رکود بازار مسکن در این جزیره، با وجودی که نرخ وام مسکن کاهش یافته ولی بدبینی به این بازار سبب شده تا احتمالا شاهد کاهش قیمت سه تا 10 درصدی در قیمت مسکن هنگ‌کنگ در سال آینده باشیم.

اقتصادنیوز: سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: دلایلی وجود دارد که مسکو احتمال می‌دهد سربازان ناتو در اوکراین می‌جنگند.

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه چین اظهار داشت: پکن مایل به ایفای نقش سازنده و حمایت از عربستان سعودی و ایران در جهت بهبود روابط دوجانبه است.