جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیر حضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و 10 منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد.

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا واردات، خرید یا انتقال مستقیم یا غیرمستقیم الماس از روسیه را ممنوع کرد.

اقتصادنیوز: برق برخی مناطق شهرستان های گیلان فردا سه شنبه به مدت حداکثر 2 ساعت قطع می شود.

اقتصادنیوز: روابط عمومی گروه عظام با انتشار اطلاعیه ای به اظهارات مدیرعامل بانک مسکن پاسخ داد.

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام اعلام کرد که یک کامیون دیگر حامل نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات رقمی بیش از 21 هزار و 500 میلیارد تومان را به خود گرفت و ارزش بازار نیز فراتر از 7667 هزار میلیارد تومان رفت.

اقتصادنیوز: خودروهای داخلی امروز (27 آذر 1402) بدون تغییر از تعطیلات بازگشتند و با این شرایط شاهد تداوم آرامش در این بازار بودیم.

اقتصادنیوز: نشست دوره ای شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 و برجام تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود

اقتصادنیوز: به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج در روز سه شنبه 28 آذر 1402 قطع می‌شود.

اقتصادنیوز: فرمانده نیروهای یونیفل قبل از دیدار با کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه به خبرنگاران گفت: همانطور که همه می دانند، اوضاع کنونی بحرانی، سخت و خطرناک است.

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام اعلام کرد یک تانک مرکاوا و یک جیپ نظامی اشغالگران صهیونیست را در نوار غزه هدف قرار داده و منهدم کرده است.

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام یک شبکه سازمان یافته سوخت قاچاق و کشف 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق از این باند خبرداد و گفت: این شرکت حدود 120 میلیون لیتر فراورده‌های نفتی را به خارج از کشور قاچاق کرده و متهمان این پرونده به 8 هزار 650 میلیارد تومان محکوم شده‌اند.

اقتصادنیوز: نفود سامانه بارشی، منطقه سیاه بیشه در ارتفاعات استان مازندران را سفیدپوش کرد.

اقتصادنیوز: شرکت حمل و نقل دریایی Evergreen که یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل کانتینری در جهان است، با تعلیق ورود به دریای سرخ اعلام کرد تا اطلاع ثانوی مراودات مربوط به انتقال کالا با بنادر اسرائیلی را متوقف خواهد کرد.

اقتصادنیوز: دیوان عدالت اداری پیرامون استعفای رئیس سازمان سنجش اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.