جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر نفت با بیان اینکه مردم در سوخت‌گیری با نرخ 3000 تومانی بنزین که نرخ آزاد است هیچ مشکلی در سراسر کشور ندارند، گفت: با توجه به سرعت گرفتن ورود جایگاه‌ها به مدار بهره‌برداری، تا 2 ساعت آینده تمام جایگاه‌ها به‌صورت آف‌لاین وارد مدار خواهند شد.

اقتصادنیوز: القسام در پیامی تازه به ارتش اسرائیل موفقیت حماس در یک عملیات نظامی را به رخ این رژیم کشید.

اقتصادنیوز: در حالی که ابراهیم رئیسی 14 آذرماه اولین نسخه ویرایش شده از لایحه بودجه سال 1403 را که در تاریخ 30 آبانماه امسال طی نامه رسمی به مجلس ارسال کرده بود، شخصا به بهارستان برد، امروز لایحه اصلاحی دیگر بر نسخه ویرایش شده را به مجلس ارائه کرد.

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله موشکی یمنی ها به دو کشتی که به سمت اسرائیل در حرکت بودند خبر دادند.

یکی از دغدغه‌های افراد در زمان فروش بیمه، پیدا کردن مشتری است. اگر شما هم در یافتن مشتری جدید به مشکل خورده‌اید و دیگر روش‌های سنتی برای‌تان خریدار نمی‌آورد، شاید زمان آن رسیده تا استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهید.

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از برنامه تولید انبوه جت آموزشی "یاسین" خبر داد.

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی خبر داد: قرارداد تجاری ساخت خط آهن رشت - آستارا طی روزهای آینده امضا می شود.

اقتصادنیوز: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز مبلغ 1 میلیون تا 600 هزار تومان برای حمایت از کودکان دچار مشکلات تغذیه‌ای خبر داد.

اقتصادنیوز: امروز اغلب نمادهای بازار سهام سبزپوش بودند و شاخص کل بیش از 35 هزار واحد صعود کرد.

اقتصادنیوز: پیکر مرحوم رضا صفایی‌پور فردا سه شنبه 28 آذر به خانه ابدی بدرقه می‌شود.

اقتصادنیوز: بازیکنان تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تمرینات خود با سرمربی‌گری نیلوفر اردلان چالش صادق بوقی را اجرا کردند!

اقتصادنیوز: شرکت خاویار (Caviar) یک برند لوکس واقع در دبی است که به دلیل ساخت گجت‌های سفارشی‌سازی‌شده اپل و سامسونگ مشهور شده است. این شرکت به تازگی، یک نسخه عجیب و غریب از آیفون 15 پرومکس را با الهام از فیلم جدید Wonka با بازی تیموتی شلمی رونمایی کرده است.

اقتصادنیوز: یک روزنامه انگلیسی نوشت: نمادهای اصلی زندگی روزمره در بسیاری از مناطق نوار غزه با بمباران از بین رفته است.

اقتصادنیوز: رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیارد درهم تخلف ارزی و عدم ایفای تعهد، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ارز کشف شده را بیش از 468 میلیارد ریال برآورد کردند.

اقتصادنیوز: دستگاه‌های شنود در دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین کشف شده که از موادی ساخته شده‌اند که امکان شناسایی نصب کننده را نمی‌دهد.

اقتصادنیوز: قیمت سوزوکی سیاز در امارات متحده عربی، از حدود 52 هزار درهم آغاز می‌شود؛ بنابراین رقم تقریبی بهای این خودرو بیش از 700 میلیون تومان خواهد بود. البته بایستی به این رقم عوارض واردات، مالیات و سایر پرداخت‌های قانونی را اضافه کنیم تا قیمت سدان کوچک سوزوکی به 1.5 میلیارد تومان برسد