جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع کشتیرانی یمن گفت که ارتش این کشور موشکی را به اطراف یک کشتی شلیک کرد تا به این کشتی هشدار دهد که مسیرش به سمت بندر اراضی اشغالی را تغییر دهد.

اقتصادنیوز: وزیر اطلاعات گفت: جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان مجازات مسببین خون های به ناحق ریخته شده شهدای حادثه تروریستی راسک را وظیفه خود می دانند.

اقتصادنیوز: خبرنگار اسرائیلی در یک برنامه تلویزیونی گفت: من نمی‌توانم بدون دیدن خانه‌های ویران شده در غزه بخوابم.

روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور اطلاع داد: در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور تمام گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد.

اقتصادنیوز: رئیس جمهور به وزری نفت دستور داد ضمن بررسی «علت وقوع» اختلال در عرضه سوخت جایگاه‌ها، نسبت به «رفع فوری» اختلال اقدام کند.

اقتصادنیوز: اتهام تجاوز «وارن بیتی» کارگردان و بازیگر معروف تجاوز در سال 1973 توسط یک قاضی در لس آنجلس رد شد.

اقتصادنیوز: با گذشت دو سال از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن و استقرار دولت، تعداد واحدهایی که در طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی رسیده‌اند در حدود 400 هزار واحد بوده که نشان از عقب ماندگی جدی در اجرای قانون دارد.

اقتصادنیوز: گروه هکری اسرائیلی "گنجشک درنده" مدعی شد: با وجود اینکه توانایی مختل کردن کامل پمپ‌بنزین‌ها وجود داشت، تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور سالم مانده‌اند.

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران به دعوت رسمی همتای ژاپنی خود وارد توکیو شد.

اقتصادنیوز: رئیس دیوان عدالت اداری چندی قبل خبر از بازگشت داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور را داد و در پی آن نیز روز شنبه 25 آذر یک شبه حکم بازگشت 35 نفر از سوی یکی از شعبات دیوان صادر شد، برهمین اساس طی نامه‌ای پورعباس از ریاست سازمان سنجش استعفا کرد.

اقتصادنیوز: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه ای درباره اختلال در جایگاه‌های سوخت اعلام کرد: سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

اقتصادنیوز: یک سایت عبری گزارش داد که دولت جو بایدن تماس‌هایی را با تشکیلات خودگردان فلسطین جهت ترغیب به انجام اصلاحات گسترده در این تشکیلات برقرار کرد.

اقتصادنیوز: شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است امروز در مورد پیشنهادی رای‌گیری کند که از اسرائیل می‌خواهد اجازه ارسال کمک‌ها به نوار غزه را بدهد.

اقتصادنیوز: مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی گفت: حدود نیمی از جایگاه‌های سوخت در این استان با اختلال مواجه شده است.

اقتصانیوز: گروه هکری گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه های سوخت در سراسر ایران را بر عهده گرفت.

اقتصادنیوز: یکی از منابع نزدیک به باراک اوباما گفته است که او احساس می‌کند «دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور شکست می‌خورند.»