جمعه 31 فروردین 1403

اقتصاد کشور

اقتصاد کشور

وب‌گاه گسترش

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در یک هشدار تاکید کرد که با توجه به اقداماتی که در حوزه حکمرانی ریال به عمل آمده است، احتمال قرار گیری خریداران ارز در معاملات ریالی زیر چتر مالیاتی بسیار بالا وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق تهران گفت: مجموع تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال گذشته به حدود 60.8 میلیارد دلار بالغ شده که رشدی معادل 1.4 درصد نسبت به سال 1401 داشته است

خبرگزاری تسنیم

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.

وب‌گاه گسترش

مسگری عنوان کرد: با توجه به قیمت بالای مسکن، هر درصد افزایش قیمت می‌تواند بودجه مورد نیاز برای خرید مسکن را افزایش قابل توجهی دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مورد افزودن روز پنجشنبه به تعطیلات پایان هفته یک بیانیه صادر کرد. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مورد افزودن روز پنجشنبه به تعطیلات پایان هفته یک بیانیه صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، این بیانیه به شرح زیر است؛

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته خبری مبنی بر سرمایه‌گذاری «همراه‌اول» در «دیجی‌کالا» منتشر شد که در ادامه واکنش رئیس هیات‌مدیره دیجی‌کالا را در پی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار خبر مذاکرات فروش بخشی از سهام دیجی‌کالا به همراه اول، فضای اقتصاد دانش‌بنیان را در روز گذشته متلاطم کرد. خبرآنلاین در گفت‌وگو با چند نفر از فعالان اقتصاد دانش‌بنیان، جزئیات بیشتری از این ماجرا را آشکار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهادی برای رفع تعهد‌های ارزی تا سقف یک میلیون دلار و برای واحد‌های کوچک و صادرکنندگانی که در سطح رقم‌های پایین‌تری صادرات دارند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

مهدی هاشم‌زاده کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش مردم در افزایش تولید، گفت: مشارکت مردم در افزایش تولید دو بخش مشخص دارد؛ موضوع اول توان آن‌ها برای ایجاد کسب‌وکار و ظرفیت سرمایه خرد است. هدایت ظرفیت سرمایه خرد به سمت جهش تولید و بازار‌های مولد نیز نقش دومی است که می‌تواند برای مشارکت مردم می‌تواند اتفاق بیفتد. به صورت کلی سرمایه و توان مردم باید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهایی درباره سرمایه گذاری شرکت همراه اول در دیجی کالا به گوش می رسد. خبرهایی درباره سرمایه گذاری شرکت همراه اول در دیجی کالا به گوش می رسد. به گزارش عرشه آنلاین، روز گذشته خبری مبنی بر سرمایه‌گذاری «همراه‌اول» در «دیجی‌کالا» منتشر شد که در ادامه واکنش رئیس هیات‌مدیره دیجی‌کالا را در پی داشت.

خبرگزاری تسنیم

با پیمان سپاری 100 درصدی دیگر هیچ صادرکننده ای نمی تواند ارز خود را در خارج از کشور نگه دارد و به افرادی که قصد خروج سرمایه دارند بفروشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالاست.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. این بدان معناست که معاملات ارزی که به تراکنش‌های ریالی منتهی می‌شود، احتمالاً تحت پوشش سیستم مالیاتی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهادی برای رفع تعهد‌های ارزی تا سقف یک میلیون دلار و برای واحد‌های کوچک و صادرکنندگانی که در سطح رقم‌های پایین‌تری صادرات دارند خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد: از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.