دوشنبه 16 مهر 1403

البرز تامین‌کننده 70 درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور / از مراغه تا زاهدان؛ راه‌هایی که 200 کارگر هموار کردند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
البرز تامین‌کننده 70 درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور / از مراغه تا زاهدان؛ راه‌هایی که 200 کارگر هموار کردند

این روزها یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدکننده تراورس های بتنی برای استفاده در خطوط راه آهن کشور در استان البرز فعالیت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدکننده تراورس های بتنی برای استفاده در خطوط راه آهن کشور در استان البرز فعالیت دارد.

این شبکه داخلی علاوه بر تولید این محصول، توسعه، بازسازی و نگهداری از خطوط تعدادی از طرح های ریلی کشور را هم بر عهده دارد. مصطفی معینی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی راه آهن به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ راه آهن قزوین - رشت را پشتیبانی کردیم. وی افزود: تراورس های مراغه - ارومیه، مترو کرج به هشتگرد، دو خطی اصفهان به یزد و خط راه آهن یزد به اقلید را تامین کردیم. معینی اظهار داشت: تراورس های 150 کیلومتر از خط آهن چابهار به زاهدان در محور خاش هم توسط شرکت البرز انجام شد. و اما 70 درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور با تلاش 200 کارگر شرکت مجموعه مذکور تولید می شود که یک گام بلند است. یکی دیگر از ویژگی های این شرکت در اختیار داشتن انواع ماشین آلات اختصاصی و انحصاری در بخش ریلی کشور خواهد بود. رضا فضلی مدیرماشین آلات تراورس بتن به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ البرز برخی از ماشین آلات را از راه آهن سراسری بیشتر دارد. در راستای تحقق شعار سال 1401 قرار است از توانمندی های این مجموعه در اجرای طرح های عمرانی فردیس استفاده شود. خداداد کاشفی فرماندار فردیس به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ طرح های عمرانی با همراهی شهرداری و این شرکت انجام خواهد بود. روزانه 1500 تراورس بتنی در این مجموعه تولید و در خطوط ریلی کشور مورد استفاده قرار می گیرد تا نام البرز در این عرصه بدرخشد. انتهای پیام /
البرز تامین‌کننده 70 درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور / از مراغه تا زاهدان؛ راه‌هایی که 200 کارگر هموار کردند 2
البرز تامین‌کننده 70 درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور / از مراغه تا زاهدان؛ راه‌هایی که 200 کارگر هموار کردند 3