دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

البرز، قم و تهران پیشگام تعداد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس دوازدهم / روز دوم ثبت‌نام‌ها چگونه گذشت؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
البرز، قم و تهران پیشگام تعداد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس دوازدهم / روز دوم ثبت‌نام‌ها چگونه گذشت؟

ایرنا نوشت: سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام قطعی 1613 نفر در پایان روز دوم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محسن اسلامی جمعه شب (28 مهرماه) و در پایان روز دوم ثبت نام نهایی انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این دو روز از بین 38 هزار و 869 نفری که در مرحله پیش ثبت نام پذیرفته شده بودند، 1613 نفر ثبت نام‌خود را قطعی کردند و جزو داوطلبان رسمی هستند.

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات استان‌های البرز، قم، تهران، اردبیل و چهارمحال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام نهایی در این دو روز را به خود اختصاص دادند. وی افزود: از ساعت 8 صبح روز شنبه 29 مهر تا ساعت 18 سامانه برای کسانی که در مرحله پیش ثبت نام کد پیگیری دریافت کردند، مهیاست و به داوطلبان توصیه می‌کنیم زمان را مدیریت کنند که ثبت نام به روزهای پایانی موکول نشده تا با مشکل ترافیکی مواجه نشوند. داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 27 مهر از ساعت 8 تا 18 به مدت یک هفته تا سوم آبان فرصت دارند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند. آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند مجاز به ثبت نام نهایی هستند. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند ماه برگزار می‌شود.

219219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1827258