جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

گروهی از افراد با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.

در حالی که دولت روحانی می‌توانست یک شرکت بین‌المللی را دعوت کند تا در مدت بسیار کوتاهی با عملیات لرزه‌نگاری حدود میدان گازی آرش را مشخص کند، از انجام این کار خودداری کرد

رئیس سازمان صدا و سیما تأکید کرد که نتیجه انتخابات پیش‌رو برای این سازمان اهمیت ندارد، بلکه رساندن مشارکت به بالاترین حد ممکن، وظیفه این رسانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این ملت زیاده‌خواه نیست. این حق مردم است که سؤال کنند چرا وضعیت مرغ و روغن هر روز به یک حالت است و ثباتی در این بازار وجود ندارد.

سفر آیت الله رئیسی به استان ایلام لغو و به بعد از اربعین موکول شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بنده توصیه‌ام این است که هر کسی که خود را در راستای انتخاب شدن می‌بیند، ثبت‌نام و در انتخابات شرکت کند.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است، گفت: حاج قاسم خروجی انقلاب و سرباز امام خامنه‌ای بودند و نباید ایشان را از مردم جدا دانست و در این صورت است که می‌توانیم به وحدت و انسجام در انقلاب برسیم.

14 مرداد سال 1285 هجری شمسی فرمان مشروطیت را مظفرالدین شاه قاجار صادر کرد. فرمانی که محمد علی شاه قاجار به رغم ادعایی اینکه " *خودمان امضای پدرمان را گرفته‌ایم* " اما در عمل تن به آن نداد و برعکس با موافقت او مجلس توسط یک نظامی بلندپایه روسی (لیاخوف) به توپ بسته شد‌.

اکبر طبری امروز 14 مرداد ماه وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس دوازده و نیم ساله خود را متحمل شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک‌های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه‌های جنگ الکترونیک را از شگفتی‌سازی‌های برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.

رئیس جمهور گفت: حضور منظم و همراه با ایده مسئولان ارشد دستگاه‌ها در جلسات شورا و اولویت‌بخشی دستگاه‌ها در بخش‌های اداری در خصوص قانون عفاف و حجاب، دیگر اولویت شورای اجتماعی کشور است.

وزیر امور خارجه با اشاره به سفر وزیر امور خارجه سریلانکا به ایران گفت: در دیدار امروز با همکارم آقای علی صبری، طیف وسیعی از مسائل منطقه‌ای، دوجانبه و بین‌الملل را مورد رایزنی قرار دادیم.

وزیر میراث فرهنگی به پاکستان سفر کرد و ضمن دیدار با رئیس جمهور این کشور در نظر دارد تا در سومین اجلاس گردشگری D8 شرکت کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ثقه الاسلام از نظریه پردازان برجسته مشروطه بود که از تقلید کورکورانه مشروطه خواهان از غرب جلوگیری و مانع نشر اندیشه لائیک شد و با بومی سازی نظریه مشروطه آنرا مطابق با دین و فرهنگ ایرانی بازتعریف کرد.