سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

سران ایران و عمان، بر اراده تهران - مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها را تشریح کرد و گفت مجمع تشخیص مصلحت نظام هنوز نظرش را به صورت رسمی و کتبی درباره این طرح به مجلس اعلام نکرده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت‌ها، تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.

«شبکه پرس تی وی از ابتدای آغاز مذاکرات احیای برجام در دولت سابق، به نقل از منابع آگاه، هشدارهای مختلفی را در مورد نیات شوم طرف آمریکایی با هدف تضییع حقوق و منافع ملی کشورمان مطرح می کرد. مسئله و رویکردی که شاید حقانیت و درستی آن با توجه به فایل صوتی افشا شده اخیر از رابرت مالی که از تبدیل یک توافق جدید با ایران به مثابه سکویی جهت روانه کردن سیل تازه ای از فشارها علیه ایران سخن می گوید،...

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه ظهر امروز انجام می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده‌های جدید باز شده نباید مسئولین نظام را از تحقق هدف اصلی سال دور کند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال 68 به‌سِمت مشاور سیاسی خود منصوب کردند، او هم پذیرفت.

امام جمعه بندر انزلی گفت: مطالبه‌گری یک وظیفه است و همه انسان‌ها در جامعه اعم از اقشار خاص و یا مجموعه‌هایی که به عنوان مطالبه‌گر به میدان بیایند و چه آحاد مردم هر کسی هر جایی مشکلی را می‌بیند باید آن را از دستگاه مربوطه مطالبه کند و مسئولین پاسخ قانع کننده برای مطالبه گران داشته باشند.

یکی از سرلشکرهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هوش دبیرکل حزب الله لبنان، از مقامات تل آویو خواست او را دست کم نگیرند.

دبیر هیئت دولت طی نامه‌ای از اعضای هیئت دولت خواست پیشنهادات اصلاحی ضروری خود را به منظور اصلاح ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی، ظرف (48) ساعت آینده به شورای حقوق و دستمزد ارائه دهند.

پس از تشکیل پرونده و هشدار دستگاه قضایی به گروهک تروریستی منافقین حالا ایرج مصداقی و سیامک نادری از اعضای جدا شده این سازمان از زنده بودن مسعود رجوی خبر دادند!

گفت: در سه دهه اخیر شاهد تحریف حوادث مهم جنگ از جمله شروع جنگ، ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر، عملیات‌های حساسی مانند کربلای 4 و قطعنامه هستیم.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: زیر سؤال بردن سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات را از روش‌های همیشگی بدخواهان نظام برای دلسرد کردن مردم است؛ در حالی که در کشور ما اجرا و نظارت بر انتخابات کاملاً مردمی است و هم اعضای هیأت‌های اجرایی و هم اعضای هیأت‌های نظارت از میان مردم هستند.

وزیر کشور گفت: یک دولت اربعینی و حسینی در عراق حاکم است و هماهنگی ها و توافق های خوبی با طرف عراقی در رابطه با سهولت در تردد زائران صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کره جنوبی نشان داد که در مواقع سخت و بحرانی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست چرا که حق ملت ایران را نادیده گرفته و شاهد نوعی بی‌عزمی و بی ارادگی از سوی این کشور هستیم.