یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طالبان از حکومت موقت پاکستان درخواست کرده است تا در تصمیمش درباره اخراج مهاجران افغان بازنگری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «مدلوح محمد» معروف به «مدلوله» مسن‌ترین زن عراق امروز - پنجشنبه - در منطقه «الاصلاح» واقع در شرق شهر «ناصریه» بر اثر بیماری درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا طالبان، پول ملی افغانستان را ارزش بخشید اما ریال ایران به قهقرا رفته است؟ چرا طالبان، پول ملی افغانستان را ارزش بخشید اما ریال ایران به قهقرا رفته است؟ به گزارش عرشه آنلاین، مهدی مطهرنیا گفت: ایران نوعی از هم پاشیدگی کارشناسی و تزلزل مدیریتی را تجربه می کند که این حالت موجب افزایش سطح هزینه های اقتصادی برای کشور شده و در قیاس با افغانستان مورد توجه محافل رسانه ای و سیاسی قرار گرفته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع نیجر اعلام کرد که 29 سرباز این کشور در حمله شبه نظامیان مسلح کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عقب نشینی دولت بایدن از افغانستان انتقادهای بسیاری را برانگیخت و حتی موجب شد تا اکثریت ساکنان کنگره به این باور برسند که بایدن با چنین کنشی امنیت ملی آمریکا را به خطر انداخت، اما ناظران باور دیگری دارند و می گویند، طالبان امروز برای واشنگتن تهدید نیست بلکه خطری برای افغان ها و حقوق اولیه شان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصلاحات جاه طلبانه محمدبن سلمان در عربستان تحلیل‌های زیادی را به همراه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار تروریستی در پایتخت سومالی شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع نیجر از کشته شدن 12 نظامی خود در پی حمله مسلحانه در جنوب غرب این کشور خبر داد. بر اساس اعلام این خبرگزاری، دولت نیجر در این خصوص خبر داد که دست کم 12 تَن از نیرو‌های ارتش در حمله شبه نظامیان مسلح در جنوب غربی این کشور کشته شده اند. وزارت دفاع نیجر در ادامه افزود که 7 نفر از نظامیان این کشور هنگامی کشته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، 2 خودرو بمب گذاری شده که در تلاش برای ورود به شهرستان «دوسمریب» بودند، توسط نیرو‌های امنیتی سومالی شناسایی و منهدم شدند. گروهک تروریستی الشباب مسئولیت انجان این عملیات ناکام را برعهده گرفت. گروهک تروریستی الشباب کنترل برخی روستا‌ها و شهرک‌ها در جنوب سومالی را در دست دارد و به طور مکرر با بمب گذاری نیرو‌های امنیتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

فغان ها هم مثل من و شما در خرید هایی که می کنندمالیات به ایران می دهند و استثنا نیستند. سرباز یا نظامی گرفتن از اتباع خارجی در اداره ایران منع قانونی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند کشور همسایه ایران در لیست 10 کشور خطرناک جهان در سال 2023 قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی طالبان در واکنش به نشست شورای امنیت درباره افغانستان اظهار کرد: باید درباره حذف افغانستان از لیست سیاه سازمان ملل و لغو تحریم‌ها صحبت می‌شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «در سایه یازده سپتامبر» با گویندگی 27 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عبدالله مرادی دبیر کمسیون ماده 10 احزاب تاکید کرد: تعداد زیادی از احزاب کنگره و مجامع عمومی خود را برگزار کرده و برخی دیگر هم از ما فرصت خواسته‌اند تا در مهرماه اقدام کنند که ما تقاضای آنها را پذیرفته‌ایم.