دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی در یادداشتی در روزنامه اعتماد به حمله تروریستی کرمان اشاره کرد و نوشت: این حادثه تلخ تلنگری است که بار دیگر هوشیاری تک‌تک ایرانیان را - به‌رغم فراز و نشیب‌ها، برخی فشارهای داخلی و ناملایمات - برمی‌انگیزد و به یادمان می‌آورد که چه راه سختی را پیموده‌ایم تا ملت و ایران، بزرگ و ماندگار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دنیای‌اقتصاد» در گزارش‌های تفصیلی به ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان پرداخت. در یکی از این گزارش‌ها با تحلیل محتوای بیانیه اخیر داعش استدلال شد که این عملیات احتمالا توسط داعش خراسان به انجام رسیده است. همچنین فعالان سیاسی در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» به این پرسش مهم پاسخ دادند که نوع واکنش ایران در مقابل این جنایت باید به چه شکل باشد؟ همزمان در مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حجم واکنش‌های منطقه‌ای و جهانی به حادثه تروریستی در کرمان، می‌توان این رویداد را در زمره یکی از حوادث مهم خاورمیانه در طول چند سال اخیر به شمار آورد. چه از حیث عملیات‌های تروریستی و انتحاری داعش که همچنان خطر گروه‌های سلفی جهادی را برای کشورهای منطقه پیش‌رو قرار داده و چه از جنبه تشدید تنش‌ها میان ایران با آمریکا و اسرائیل پس از7 اکتبر و جنگ در نوار غزه. دو خطی که در نحوه پوشش اخبار...

وب‌گاه الف

اعتماد نوشت: حسین جلالی نماینده رفسنجان گفت: مسوولان ایرانی اما باید پاسخ دهند، چرا نمی‌توانند در محدوده کوچکی مانند کرمان، تدابیر امنیتی لازم را اعمال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نماینده رفسنجان با انتقاد شدید از مسئولان کشور نسبت به برقراری امنیت در مراسم سالگرد سردار سلیمانی گفت: در عراق که محل تولد داعش است مسوولان عراقی دامنیت را برقرار می‌سازند و دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به زایران اباعبدالله وارد سازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: حسین جلالی نماینده رفسنجان گفت: مسوولان ایرانی اما باید پاسخ دهند، چرا نمی‌توانند در محدوده کوچکی مانند کرمان، تدابیر امنیتی لازم را اعمال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه چاپ تل‌آویو از هراس مقامات اسرائیل از بررسی نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه در دادگاه لاهه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع عبری مدعی شده‌اند اسرائیل قصد دارد به طور دائم همه کارگران فلسطینی را با کارگران خارجی جایگزین کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع اسرائیلی امروز دوشنبه فاش کردند که 28 نظامی اسرائیل در جنگ علیه نوار غزه به اشتباه توسط نیروهای خودی کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آغاز سال نو میلادی، گروه القاعده با انتشار ویدئویی، اهداف غربی و یهودی و همچنین خطوط هوایی را تهدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هزاران نفر در نیجر خروج آخرین سربازان فرانسوی از کشورشان را که هفته پیش رخ داد جشن گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی می‌گوید: اصلاح‌طلبان هیچ زمان انتخابات را تحریم نکردند؛ یعنی هیچ‌گاه اطلاعیه‌ای برای تحریم ندادند. حتی در دوره‌هایی که فضا خیلی محدود بود مثل مجلس نهم، آقای خاتمی به دماوند رفتند و رای دادند تا با این کار نشان بدهند که موافق تحریم نیستند. فعلا هم چنین چیزی نداشته‌ایم و این که لیست ندهیم، به معنای تحریم نیست بلکه تعداد نامزدها به قدر کافی نیست تا امکان لیست دادن باشد

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با چالشی بزرگ و احتمالا ویران کننده مواجه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سرپرست جامعه مدنی شیعه امامیه در کشور مالزی گفت: بعد از اینکه شورای مذاهب اسلامی مالزی در سال 1996، تشیع را به عنوان انحراف از اسلام واقعی به رسمیت شناخت، تبعیض علیه شیعیان وجهه قانونی پیدا کرد و اوضاع شیعیان، بد شد، در حالی که سابقاً چنین فتوایی وجود نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر روز دوشنبه رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به منطقه زینبیه سوریه (حومه دمشق) سردار سرتیپ پاسدار سید‌رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را به شهادت رساند. سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت یار و همرزم قدیمی‌اش به شهادت رسید. روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای پس از...