دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای اتحادیه اروپا از اعمال تحریم علیه یحیی سنوار، رهبر سیاسی جنبش حماس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای اتحادیه اروپا از اعمال تحریم علیه یحیی سنوار، رهبر سیاسی جنبش حماس خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

آیمن حسین زننده گل سوم عراق برابر اندونزی زندگی بسیار عجیبی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سردار رشید گفت: امام دوتا بال داشت: یک بال نظامی که سپاه بود و محسن رضایی؛ یک بال سیاسی داشت که آقای هاشمی بود. هردوی‌شان با هم به موازات رعایت می‌کرده است. آن کسانی که در این نظام خیلی قابل ملاحظه و مشاهده است، در صحنه سیاست، هاشمی است و در صحنه نظامی‌گری، محسن رضایی است. ولی محسن بدون اینکه خودش را و دستش را رو کند که من در حوزه سیاست نقش دارم...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمدسعید احدیان دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت مناظره طرفین درباره عوامل افزایش و کاهش مشارکت به گفت و گو پرداختند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در ماجرای نبرد دو انسان است: انسان از خدا گسیخته که امروز مصداقش صهیونیست است و دوم، انسان به خدا پیوسته که امروز مصداقش برخی از فرهیختگان غزه هستند که به نام خدا مبارزه و مقاومت می کنند. اعراب به جای ناسیونالیسم باید به سمت اسلام اهل بیتی بیایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مقامات اطلاعاتی آمریکا مدعی شدند، احتمال حمله نیروهای حزب‌الله لبنان به آمریکایی‌ها در «خاورمیانه» و حتی به داخل ایالات متحده وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که تروریست‌های الشباب یک بالگرد سازمان ملل را در سومالی تصرف کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اینکه چرا با وجود جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی، سیاست آمریکا در قبال این رژیم حمایت است، پرسشی است که پاسخ دادن به آن بدون شناخت سیر تاریخی تحول واشنگتن - تل‌آویو، ناممکن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«ابومصعب زرقاوی» که برخی او را پدر معنوی داعش می دانند، در نامه ای که در سال 2004، به رهبران القاعده افغانستان نوشت، به شدت به شیعه حمله کرد. او با نقبی به تاریخ اسلام، شیعیان را همدست مغولان در سقوط بغداد بحساب آورد و استقرار سلسله صفویه در ایران را خنجری برپیکر اسلام دانست. از همین روست که زرقاوی و داعش، برخلاف القاعده افغانستان، شیعه را «دشمن نزدیک» و آمریکا و اسرائیل را «دشمن دور»...

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: نماینده تبریز در مجلس گفت: آقای قالیباف نگران صندلی خود نبود چون صندلی او را نمایندگان هم حزبی برای او گارانتی کردند. لکن آقای قالیباف یک دورنمایی برای خود متصور است که با همین دورنما بنا داشت از مجلس استفاده کند تا سکویی برای دست یافتن به منصب ریاست جمهوری باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس آمار رسمی، بیش از 2 هزار تاجیک طی سال‌های 2014 تا 2016 به سوریه و عراق رفته‌اند که 80 درصد آنان در روسیه به‌عنوان کارگر مهاجر فعالیت می‌کردند.

خبرگزاری تسنیم

عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق در زمان ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، توصیفات و روایت‌های ناگفته‌ای از نقش سردار سلیمانی و همچنین ماجرای میانجیگری عراق میان ایران و سعودی‌ها مطرح کرده است.