دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته استیناف رای خود را در خصوص پرونده باشگاه سپاهان اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

امتیاز سپاهان و پرسپولیس برگشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته استیناف رای خود را در خصوص باشگاه سپاهان صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه رای کمیته استیناف خود در مورد کسر امتیاز از تیم های پرسپولیس و سپاهان را اعلام کرد. این کمیته هنوز به شکایت چند تیم از استقلال برای رعایت نکردن سقف قرارداد و احتمال کسر امتیاز از این تیم واکنش رسمی نداشته است. فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه رای کمیته استیناف خود در مورد کسر امتیاز از تیم های پرسپولیس و سپاهان را اعلام کرد. این کمیته هنوز به شکایت چند تیم...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته استیناف رأی خود را در خصوص پرونده پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و یک امتیاز کسر شده را به سرخپوشان و 4 امتیاز سپاهان را برگرداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترور فرمانده ارشد سپاه پاسدران انقلاب تازه‌ترین ماجراجویی تل‌آویو در بحبوحه بحران غزه است اما پاسخ ایران به این جنایت عاجزانه، گرچه محتوم، اما هوشمندانه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس سلیمی نمین با تاکید بر نارضایتی رهبر انقلاب از برخی عملکردها در انتخابات، به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید: القاعده دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید بخشی از پیش نیاز مشارکت در انتخابات را رقم می‌زنند. تردیدی نیست که تکرار این تذکر از جانب رهبری به معنای ناخرسند بودن از برخی عملکردهاست.

خبرگزاری تسنیم

استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) ضمن ارزیابی خلاهای قانون انتخاباتی کشور به بررسی و علل میزان مشارکت در انتخابات جهان و ایران می پرداخت و گفت: جای خالی قانون جامع انتخابات همچنان محسوس است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره میزان وابستگی بودجه کشور به نفت پرداخت و گفت: برای رهایی از این وابستگی نیاز داریم که در بودجه به منابع پایدار دست پیدا کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایرج مسجدی، سفیر سابق ایران در عراق در حاشیه مراسم سالگرد شهید «حسن ایرلو» سفیر سابق ایران در یمن در گفتگویی در تهران اظهار کرد: شهید عزیز و والا مقام حاج حسن ایرلو در دوران دفاع مقدس در سپاه مشغول خدمت بود و پس از آن نیز در مبارزه با تروریسم داعشی و القاعده و در پشتیبانی از مردم یمن و بلکه مردم مظلوم منطقه نقش بسیار برجسته و ممتازی داشت. پس از این...

وب‌گاه مشرق نیوز

امیرسعید ایروانی گفت: ایران بر تعهدات خود برای ثبات پایدار در افغانستان ثابت قدم است، امیدواریم که مقامات افغانستان نیز به تعهدات بین المللی خود به ویژه در قبال همسایگان عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی به فعالیت‌های حسین الله‌کرم پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی صحنه مشاجره میان «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش و «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت «ملی» این رژیم بر سر اختلاف پیرامون اخراج سربازانی بود که تخلف کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: دولت لایحه اصلاحیه بودجه 1403 را تقدیم مجلس کرد. قرار است این لایحه پس از دو روز بررسی در کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه علنی روز چهارشنبه به بررسی و رأی نمایندگان گذاشته شود؛ روندی که باید امیدوار بود برای بار دوم تحت تأثیر فضای سیاسی حاکم بر مجلس در ماه‌های منتهی به انتخابات قرار نگیرد و صرفاً بر مدار تأمین منافع غایی کشور و بهبود معیشت اقشار مختلف مردم متمرکز بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت از روند بررسی لایحه بودجه در مجلس ابراز نگرانی کرد.