شنبه 29 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با پایگاه خبری "المعلومه" گفت: «دولت صنعا حضور مستقیم آمریکا و غرب که ناقض تمامی آیین‌نامه‌ها و قوانین بین‌المللی است را از نزدیک زیر نظر دارد». وی در ادامه با اشاره به این که حضور نیرو‌های آمریکایی و غربی هر توجیهی هم که داشته باشد، طولی نخواهد کشید و دوام نخواهد آورد، تأکید کرد: «با توجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اثر انفجار یک کامیون بمب‌گذاری شده در یک ایست بازرسی در شهر «بلدوین» منطقه هیران در ایالت هیرشبیلی در مرکز سومالی، 15 تن جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بحث‌ها در مورد تعهد ایالات متحده به امنیت خلیج فارس با سردرگمی، مشکلات ارتباطی و سیاست‌های متناقض از مسیر منحرف شده است. این انحراف به عدم اطمینان در مورد سیاست ایالات متحده و همچنین مواضع کشورهای خلیج فارس در جهان در حالِ تحولِ چند‌قطبی دامن زده و منجر به باورهای نادرست و سوء تفاهم شده‌است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «توماس وست»، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان، در حاشیه هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «جلیل عباس جیلانی»، وزیر خارجه حکومت موقت پاکستان، دیدار کرد. وست در حساب کاربری در شبکه ایکس (توییتر سابق) نوشت که در این دیدار در مورد منافع امنیتی مشترک گفتگو کرده است. او نوشت: «در این دیدار، در مورد منافع...

خبرگزاری تسنیم

سردبیر برنامه «امواج شبهه» رادیو گفت‌و‌گو می‌گوید که این برنامه به دنبال پاسخگویی پدافندی برای کمک به طراحی آفندی در حوزه تلاش رسانه‌های معاند است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با به کار بردن شعری از حافظ همراه با تصویر رئیسی در سازمان ملل در توئیتر خود، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سمیه گلپور، رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران اظهار داشت: برخی از مواد لایحه هفتم توسعه نیازمند اصلاح است چرا که منافع جامعه کارگری را خدشه‌دار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران در نامه ای به قالیباف رئیس مجلس خواستار حذف و اصلاح بندهایی از احکام برنامه هفتم که منافع جامعه کارگری را خدشه دار می‌سازد، در کمیسیون تلفیق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های سومالی به نقل از منابع گروه تروریستی الشباب اعلام کردند که در حمله عناصر تروریستی الشباب در غرب سومالی دست‌کم 167 نظامی اتیوپی کشته شدند. به ادعای رسانه‌ها و منابع تروریست‌های الشباب، بقیه نظامیان اتیوپی به اسارت عناصر تروریستی درآمدند و پیشروی نیرو‌های ارتش اتیوپی متوقف شده؛ تروریست‌ها تجهیزات نظامی آن‌ها را نابود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت انگلیس رسما گروه واگنر را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد توکلی رییس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای هشدار داد: امروز به اینجا رسیده‌ایم که اگر فردی با حداقل حقوق، بتواند یک‌سوم حقوق خود را ماهیانه پس‌انداز کند، دوره انتظار او برای خانه‌دار شدن 135 سال به درازا می‌کشد. اشتباه نخوانده‌اید: یک‌صد و سی‌وپنج سال...!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه القاعده در شبه جزیره عربی تهدید کرده است که به وزارت خارجه فرانسه در پاریس حمله می‌کنند و سفارت سوئد را نیز از بین خواهند برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور کشورمان 28 اردیبهشت اعلام کرد که: «به حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم که حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را فوراً بدهند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشانه های تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در آستانه سالگرد نا‌آرامی های داخلی در این کشور در حال افزایش است. لورا روزن روزنامه نگار آمریکایی در پایگاه اینترنتی دیپلماتیک نوشت: به نظر می‌رسد توافق آزادی زندانیان بین ایران و آمریکا در اوایل هفته آینده، یعنی زمانی که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران برای شرکت در نشست افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خواهد بود، انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: در سوم ماه مه فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در حمله پهپادی در شمال ادلب یک پیرمرد 60 ساله غیرنظامی را کشت. نیروهای آمریکا در ابتدا مدعی شدند که یک عضو ارشد القاعده را به هلاکت رسانده‌اند.