دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادعای دولتمردان سابق درخصوص قانون اقدام راهبردی را بی پایه و اساس برشمرد و گفت: مطالبی که از سوی دولتمردان قبل بیان می‌شود، بیشتر سیاسی و احتمالاً شرح آرزوهای ناکام مانده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی هیات رئیسه مجلس ضمن واکنش به اظهارات اخیر ظریف و نوبخت مبنی بر ارتباط بین «قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها» و «عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام» این قبیل موضع گیری های اظهارات دولتمردان سابق را فاقد پایه و اساس هستند

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب در زندگی تمام ملت ایران مستقیم تأثیر دارد، گفت: گستره این قانون به گونه‌ای است که حتما میان اقشار و آحاد جامعه با یکدیگر تشنج و درگیری به وجود خواهد آورد؛ و از این رهگذر آثار زیان‌بار این قانون به مراتب بیش از خیرات احیانا باحجاب شدن داوطلبانه یا اجباری یک عده‌ای خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

حکمت علی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون بیشترین شکایات دانشجویان اظهار داشت: شکایاتی که از ناحیه دانشجویان در دیوان مطرح می‌شود بیشتر در رابطه با عملکرد هیئت‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری است. او در ادامه گفت: دو گونه شکایت علی القاعده می‌تواند در دیوان طرح شود. یک بخشی از شکایات از این جهت است که فرد دانشجویی را سر جلسه‌ی...

خبرگزاری تسنیم

تجربه طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل لانه عنکبوت است و وای به حال آنان که به این لانه عنکبوتی پناه برده اند. مکر الهی سبب شده تا اسرائیل و متحدانش با جنگ ناجوانمردانه ای که در غزه به راه انداختند، به دست خود، گور خود را در تاریخ حفر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که ویدئوهای تسخیر سریع و تکان دهنده افغانستان توسط طالبان در سراسر جهان پخش می‌شد، یک منظره آشنا، تصاویر گسترده‌ای از شیوه حمل و نقل مورد علاقه این گروه بود؛ وانت های تویوتا.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس بیان اینکه باید انحصار در بازار خودرو شکسته شود، گفت: نمی‌شود یک شرکت قطعه ساز خود سهامدار و دارای کرسی در هیأت مدیره ایران خودرو باشد و از سوی دیگر خود نیز یک خودروسازی خصوصی داشته باشد و بخواهد با ایجاد انحصار در قطعه‌سازی بازار خودرو را به نفع خود مدیریت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افغانستان شاهد حضور گسترده مردم معترض به اقدامات و سیاست‌های گروه تروریستی طالبان، در جریان تشییع پیکر چند تن از قربانیان اقدامات تروریستی در منطقه شیعه‌نشین هرات بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه صف اول، عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی را با آقای مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بررسی کرد. سؤال: درباره این سازمان صحبت کنید که وقتی می‌گوییم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، یعنی چه تفکیکی را قائل شده ایم بین انواع صنایع و شما مسئول چه قسمتی از آن هستید؟ مقیمی: همانطور که از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اظهارات مهم ظریف درباره اسرائیل: اسرائیل به دنبال وادار کردن آمریکا به یک نبرد بزرگتر با ایران است وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: الان بزرگترین دستاوردی که اسرائیل می‌تواند در این قضیه داشته باشد و آبرویی ایجاد کند، وادار کردن آمریکا به درگیری بزرگتر در منطقه است تا شکست فراموش شود. موضع‌گیری مقام معظم رهبری در روز دوم با عنایت به این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان در سمپوزیوم فولاد 402 به عنوان مرد سال صنعت ایران در سال 1402 برگزیده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محاسبه و برآورد بدترین سناریوی ممکن از نخستین وظایف طراحان عملیات نظامی و متخصصان مدیریت بحران و کنترل مخاصمات است.

وب‌گاه فرارو

شهرداری تهران از آذر ماه سال 86 موظف می‌شود «هدایت پایتخت» را از روی کتابچه 68 صفحه‌ای با نام «طرح جامع شهر تهران» پیش ببرد؛ تا پیش از این طرح، شهر بر اساس یک نسخه قدیمی با رویکرد سنتی به شهر اداره می‌شد به این صورت که «برای هر پلاک (زمین) در تهران، یک رنگ مشخص شده بود که آن رنگ، معرف نوع کاربری و میزان تراکم ساختمانی بود.»