دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای امنیت روسیه گفت: ردپای جنایت حمله تروریستی مسکو به سرویس های اطلاعاتی اوکراین منتهی می شود. با این حال، همه به خوبی می دانند که رژیم کی یف مستقل نیست و به طور کامل از سوی آمریکا کنترل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد که آمریکا سعی دارد ردپای اوکراین را در حمله تروریستی اخیر مسکو پنهان کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت روسیه با اشاره به اینکه تابعیت عوامل اصلی حمله تروریستی به سالن کنسرت تالار کروکوس در نزدیکی مسکو، تاجیک است، گفت: سفارت اوکراین در دوشنبه پایتخت تاجیکستان در حال استخدام مزدور برای شرکت در جنگ علیه روسیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت سرپرست افغانستان از بازداشت چند شهروند خارجی از جمله دو آمریکایی به دلیل نقض قوانین افغانستان در این کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی روند قیمتی طلا و سکه از 28 اسفند 1402 تا یازدهمین روز فروردین ماه امسال حکایت از صعودی بودن قیمت دارد.

خبرگزاری تسنیم

دولت عراق برای 90 درصد از درآمد خود وابسته به نفت است و می توان گفت اقتصاد و سیاست عراق روی پایه چاه های نفت این کشور قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال سقوط زن جوان از طبقه چهارم یک خانه در محله لواسان 2 متهم توسط کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دولت‌های ایالات متحده و غرب فضای محدودی برای مقابله با داعش خراسان به طور کلی دارند. بی اعتمادی متقابل بین کشورهای همسایه، فراتر از ارزیابی صرف از فعالیت‌های داعش خراسان در میدان، امکان انجام همکاری‌های امنیتی یکپارچه و واقعی بین ایالات متحده و متحدان و دولت‌های منطقه را به نحو مؤثری دشوار می‌کند». تام اوکانر نویسنده ارشد سیاست خارجی و معاون سردبیر امنیت ملی و سیاست خارجی نیوزویک در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدول عناوین دروس در دوره اول ابتدایی تغییر خواهد کرد که پیش نویس آن آماده و به شورای عالی آموزش و پرورش برای تصویب ارسال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدول عناوین دروس در دوره اول ابتدایی تغییر خواهد کرد که پیش نویس آن آماده و به شورای عالی آموزش و پرورش برای تصویب ارسال خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه طرح‌هایی را برای آغاز بازتالیف کتاب‌های دوره ابتدایی داشته‌ایم، ادامه داد: سال 1403 از پایه اول ابتدایی اجرای آزمایشی محدود طرح را شروع خواهیم کرد؛ همزمان با تالیف و تولید محتوا، علی القاعده براساس این طراحی، جدول عناوین دروس در دوره اول ابتدایی نیز تغییر خواهد کرد که پیش نویس آن در سال 1402 آماده و به شورای عالی آموزش و پرورش برای...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه طرح‌هایی را برای بازتالیف کتاب‌های دوره ابتدایی داشته‌ایم گفت: همزمان با تالیف و تولید محتوا، براساس این طراحی، جدول عناوین دروس در دوره اول ابتدایی نیز تغییر خواهد کرد که پیش نویس آن آماده و به شورای عالی آموزش و پرورش برای تصویب ارسال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عراق نه تنها یک خطر، بلکه یک فرصت نیز بود. این کشور به اندازه کافی قوی بود که تهدیدی ایجاد کند، اما آنقدر ضعیف بود که بتوان آن را تسخیر کرد، و اگر در 11 سپتامبر درگیر نبود، حداقل به طور قابل قبولی به عنوان منبع لازم برای یک حمله با تلفات جمعی دیگر فراهم می کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیوید پترائوس» رئیس سابقه سیا با توجه به ادامه پیدا کردن جنگ اسرائیل علیه غزه و ناتوانی در برابر ایستادگی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، در اظهار نظری، راهبرد مقابله همه جانبه با تمام قوا را به این رژیم توصیه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه تروریستی الشباب مسئولیت حمله به یک هتل مجلل در سومالی را بر عهده گرفت. افراد مسلح عضو این گروه شبه نظامی وابسته به القاعده حدود ساعت 9:45 شب پنجشنبه به وقت محلی (ساعت 18:45 به وقت گرینویچ) به هتل SYL در موگادیشو یورش بردند. احمد دهیر افسر امنیتی سومالی به خبرگزاری فرانسه گفت که افراد مسلح وابسته به الشباب پس از ورود به داخل این هتل اقدام...

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر رویدادهای جهان اسلام را مرور کنیم، می‌بینیم بخشی از آن تم شیعی دارد مثل محرم که کاملا رویداد مناسکی و آیینی بومی شیعی است اما رمضان یک هویت اسلامی دارد و این ظرفیت بزرگی است.