دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

القاعده

القاعده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسائل پشت پرده طرح دریافت 100میلیون تومان از اتباع افغانستانی باصطلاح سرمایه‌گذاری است که نه از توضیحات ارائه شده چیزی درباره آنها فهمیده می‌شود و نه اطلاعات دیگری وجود دارد که بتوان با استفاده از آنها به این مسائل دست یافت. آیا هدف اینست که به تدریج زمینه برای اعطاء تابعیت ایرانی به اتباع افغانستانی فراهم شود؟ آیا قرار است تحرکات اقتصادی آنان زیر نظر قرار گیرند؟

وب‌گاه فرارو

«اتباع افغانستانی پول مورد نیاز برای این سرمایه‌گذاری را از افغانستان وارد نمی‌کنند. آن‌ها ناگزیر باید از درآمدی که در خود ایران دارند اقدام به تأمین این 100 میلیون تومان کنند در حالی که معمولاً درآمد‌های خود را برای گذران زندگی خانواده‌های خود به افغانستان می‌فرستند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان اقامت صد میلیون تومانی اتباع، علیرغم توضیحاتی که بعضی مسئولین و دستگاه‌های مرتبط داده‌اند، همچنان با ابهامات زیادی همراه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در واکنش به ادعاها و شبهه‌افکنی‌های یک نماینده ردصلاحیت شده، پاسخ مبسوطی را درباره مسائل مختلف ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی وقوع حمله مسلحانه به یک کلیسا در بورکینافاسو 15 نفر کشته شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در ارتباط با ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات چند ماه اخیر دولت سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر اول ابوبکر البغدادی، سرکرده اسبق داعش با افشای راز‌های بیشتری درباره زندگی همسرش، گفت: البغدادی زمانی که سرکرده داعش بود، ماهانه فقط 100 دلار برای خرج خانواده می‌داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی کورانی نویسنده کتاب عصر ظهور، با اذعان به احتمالی بودن برخی از مطالب عنوان شده در کتاب خود، وعده اصلاح آن را در آینده داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان منع تسلیحات شیمیایی سازمان ملل، داعش، عامل انجام حمله شیمیایی به روستای مارع سوریه در اول سپتامبر 2015 (دهم شهریور 1394) بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن آرمین، نایب رئیس جبهه اصلاحات، در مجمع عمومی جبهه اصلاحات گفت: اختلاف نظر در این است که آیا در انتخابات 11 اسفند روزنه گشایی ممکن است یا ممتنع.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران دشمنی غرب و مشارکت ندادن تهران در تصمیمات جهانی را چندان به نفع طرف مقابل نمی داند. نشنیدن و یا نادیده گرفتنِ نقطه نظرات ایران، باعث شده خروجی بسیاری از این نشست ها بی فایده و دارای اشکالات باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن آرمین نایب رئیس جبهه اصلاحات در مجمع عمومی جبهه اصلاحات به بیانیه روزنه‌گشایان واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با مرور آنچه در ارتباط با منابع عرفی و شرعی حقوق ایران گفتیم مشاهده می‌شود که این منابع رویکردی کاملاً حمایتگرانه و تایید کننده از قواعد تعارض منافع دارد و لذا با توجه به آثار و کارکردهای مثبتی که این قوانین در مبارزه با فساد دارد و با توجه به آثار بسیار مخربی که با عدم تصویب این قوانین در طول سال‌های گذشته پدید آمده است، تاکید می‌شود که تصویب این قوانین بدون استثناگذاری قانونی و سپس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ما در مواجهه با رسانه‌های بیگانه با یک سازمان رسانه‌ای و یک ساختار واحد روبرو هستیم. شبکه‌های بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و ایران وایر هر کدام مشخصا" نقش خود را ایفا میکنند. اما در داخل ایران، با تک رسانه‌هایی مواجه هستیم.

خبرگزاری تسنیم

یک استاد دانشگاه با اشاره به نقش گروههای مرجع در تبیین ضرورت شرکت در انتخابات گفت: اساتید با استدلال متقن شبهات ذهنی مردم درباره انتخابات را پاسخ دهند.