جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است، گفت: برخی روسای فدراسیون ها 2 سال مانده به المپیک می روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریعتر پول بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه های روسی زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک را تقریبا دو سال دیگر تخمین زدند.

خبرگزاری مهر

مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان المپیک پاریس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون کشتی یکی از مهمترین فدراسیون‌های کشور است و جزو مهمترین رشته‌های ما در بحث ورزش محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاح اماکن جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال آوران المپیک 2024 پاریس و قهرمانان مسابقات نوجوانان و جوانان جهان با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملی پوشان و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی از عملکرد 2 فدراسیون کشتی و تکواندو در المپیک پاریس تمجید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه های روسی زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک را تقریبا دو سال دیگر تخمین زدند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با بیان اینکه ورزش یک اوقات فراغت غنی شده برای عموم جوانان و مردم ما است، گفت: ما مسئولان و سیاست‌گذاران باید باور کنیم که ورزش یک صنعت هم است.

وب‌گاه فرارو

رسانه‌های روسی زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک را تقریبا دو سال دیگر تخمین زدند.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورزش حتماً بدون شک یک پدیده اجتماعی و یک اوقات فراغت غنی شده برای عموم جوانان و مردم است ولی ما مسئولان و سیاستگذاران باید باور کنیم که ورزش یک صنعت هم است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز ضمن حضور در فدراسیون کشتی، تعدادی از پروژه‌های عمرانی این فدراسیون را افتتاح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

از احساس مسئولیت ملی و فراملی ورزشکاران ایرانی در مسابقات بین‌المللی قدردانی می‌کنم

خبرگزاری تسنیم

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال 1403 باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور یابند.

وب‌گاه الف

نایب قهرمان رشته پرتاب وزنه در پارالمپیک پاریس، گفت: احساس رضایت و خرسندی رهبر معظم انقلاب از زحمات ورزشکاران و قدردانی ایشان، یک حس وصف ناشدنی برایم به همراه دارد و در این دیدار من از رهنمودهای ایشان خیلی انرژی گرفتم و همچنین نگاه ویژه حضرت آقا به ورزش جانبازان و معلولین مسرت بخش بود.