جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

برگزاری بازی‌های پارالمپیک یکبار دیگر نشان داد که فرهنگ توجه به ورزش توان‌یابان نیازمند یک تغییر اساسی، هم در جامعه و هم در نگاه مسئولان ایران است.

خبرگزاری مهر

کارشناس رشته تیراندازی گفت: خوشبختانه وضعیت بچه‌های تیرانداز ما در حال حاضر خوب است اما اگر این پیشرفت با حضور مربی خارجی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد ما هم از حضور آن‌ها استقبال می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: تجربه محمدرضا گرایی را نمی‌توان نادیده گرفت و به نظر من کادر فنی در مورد بازگشت این کشتی‌گیر به تیم ملی تصمیم درستی گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری BFMTV فرانسه گزارش کرد که بر اساس یک نظرسنجی جدید توسط Ifop و Fiducial مشخص شد که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور این کشور از نظر محبوبیت در میان سیاستمداران فرانسوی رتبه 44 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب فرمودند: ورزشکار ما می‌آید با رفقایش پرچم فلسطین را نگه میدارند به قول شماها عکس سلفی میگیرد. اینها خیلی باارزش است، این خیلی با اهمیت است.

وب‌گاه فرارو

دارنده یک طلای المپیک و 3 طلای جهان امروز سه‌شنبه بار دیگر کتف خود را در کشور فرانسه مورد عمل جراحی قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع قهرمان المپیک و پارالمپیک، حضور سرزده رئیس جمهور در مجلس و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بلندقدترین مرد ایران در دیدار با رهبری حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان گفت: تمام هدف من و کادرفنی‌ام این بود که به تیم شخصیت قهرمانی بدهیم و واقعاً این شخصیت قهرمانی ایجاد شد.

وب‌گاه ورزش سه

شادی گل بازیکن الوحدات اردن در نوع خود جالب توجه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قهرمانان دیروز و امروز المپیک کنار هم قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار مدال‌آوران و دیگر اعضای کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک، درخشش توانایی‌ها و تجلی «هویت ملی، سیاسی و دینی» ملت ایران را، برجسته‌ترین نتیجه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات برشمردند و با اشاره به احساس شادمانی و عزت و سربلندی ملت از عملکرد ورزشکاران میهن گفتند: استعدادیابی به موقع، رسیدگی به زندگی قهرمانان و توجه همزمان به ورزش قهرمانی...

خبرگزاری مهر

آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک از دغدغه‌های معیشتی و شغلی ورزشکاران گفت که رهبر انقلاب نیز به مسئولان برای دغدغه‌های شغلی قهرمانان تذکر دادند.

وب‌گاه فرارو

ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.