جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان مراسم تقدیر از مدال آوران رشته کشتی در المپیک پاریس که صبح امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد، از صادق بین سیاح ورزشکار رشته پارادومیدانی کشورمان نیز تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید توجه داشته باشیم که ورزش یک صنعت است و امروز در دنیا وقتی حرف از پیشرفت زده می‌شود، یکی از شاخص‌های آن، میزان موفقیت کشورها در عرصه‌های بین‌المللی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا دبیر گفت: یکی از ایرادهایی که دنیا مالی باید رفع کند همین بحث پاداش هاست و باید هر چه سریع‌تر آنها را بپردازد. اگر منتظر هستند که مراسم تجلیل با حضور رئیس جمهور برگزار شود، اگر ایشان وقت ندارد خودشان مراسم بگیرند و پاداش‌ها را بدهند، چون با این نوسانات قیمت دلار اگر دیر پرداخت شود سودی نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است، گفت: برخی روسای فدراسیون ها 2 سال مانده به المپیک می روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریعتر پول بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان حضور در فدراسیون کشتی، تعدادی از پروژه‌های عمرانی این فدراسیون را افتتاح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف عنوان کرد: امروز ما حق نداریم پشت تریبون بایستیم و سخنرانی کنیم ولی عملکردمان غیر از این باشد؛ در غیر این صورت گزاف گفته‌ام؛ این حرف با فرهنگ انقلاب اسلامی و جوانمردی در کشور ما سازگاری ندارد.

خبرگزاری مهر

دنیا مالی از اختصاص استادیوم های ورزشی به باشگاه‌ها خبر داد و گفت: در بحث فوتبال ما فعلاً اعلام کردیم که فضاهای ورزشی استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها بدهند اما برای نگهداری از آن نظارت داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی چیزی حدود دو سال زمان می برد بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی چیزی حدود دو سال زمان می برد به گزارش عرشه آنلاین؛ رسانه های روسی زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک را تقریبا دو سال دیگر تخمین زدند.

وب‌گاه الف

رسانه های روسی زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک را تقریبا دو سال دیگر تخمین زدند.

وب‌گاه ورزش سه

احمد دنیامالی میگوید فدراسیون کشتی به زودی تبدیل به یکی از فدراسیون‌های برتر در جهان خواهد شد.

وب‌گاه الف

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است، گفت: برخی روسای فدراسیون ها 2 سال مانده به المپیک می روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریعتر پول بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 28 شهریور ماه) در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی و افتتاح طرح‌های عمرانی فدراسیون کشتی، گفت: در هفته وحدت و در آستانه میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) هستیم که این عید را به یکایک مسلمانان جهان و مردم ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. وی ضمن عرض خداقوت به کشتی‌گیران ایران که در المپیک پاریس افتخارآفرینی...