شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

مرحله سوم جام حذفی فوتبال با انجام 9 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه نقد کتاب «شبهات زن در نهج‌البلاغه و پاسخ به آن‌ها» با همکاری خانه کتاب ایران در سالن حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) برگزار شد. در این جلسه که با حضور نویسنده کتاب فاطمه احمدی و عطاءالله افتخاری به عنوان کارشناس برگزار شد، فاطمه احمدی درباره‌ی تألیف کتاب شهبات زن در نهج‌البلاغه گفت: کتاب، حاصل مطالعه گروه پژوهشی نهج البلاغه مدرسه علمیه حضرت خدیجه...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله جوادی آملی با اشاره به سخن امام علی (ع) به مالک اشتر که فرمودند: «و انما عِمادُ الدِینِ و جِماعُ المسلمینَ و العُدَهُ للأعداءِ العامَهُ مِنَ الاُمَهِ، فلیَکُن صَغوُکَ لَهُم و مَیلُکَ مَعَهُم»» گفتند: «همین مردم هستند که دین را در روز خطر حفظ می کنند، رضایت مردم باید تأمین شود، اینها را نرنجانید و خوب اداره کنید.»

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «شبهات زن در نهج‌البلاغه و پاسخ به آن‌ها» گفت: اصالت روح و خلافت الهی در قرآن و روایات مطرح است که خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست، کمال هم مربوط به روح است نه جسم.

خبرگزاری تسنیم

زمانی هم که امام حسین (ع) به قصد حج از مدینه خارج می‌شدند، حضرت ام البنین (س) به چهار پسر رشید و شجاع خود سفارش کرد که همواره حامی و یاور مولایم امام حسین (ع) باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده‌کل سپاه در مراسم تشییع پیکر سردار شید رضی گفت: او بعد از شهادت حاج قاسم ماند و سردار قاآنی را همراهی کرد، بیان داشت: دشمن او را شاید بهتر از ما می‌شناخت چرا که ضربات سهمگینی از او خورده بود و او نقشی در بنای عظیم زنجیره قدرت در جبهه مقاومت داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر شهید سردار سید رضی موسوی، مدافع حرم مستشار نظامی کشورمان در سوریه، صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور شهروندان تهرانی در میدان امام حسین (ع) برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این مراسم با پرچم‌های زرد منقش به جمله حریفت منم، شعار‌هایی در محکومیت جنایات استکبار جهانی سر دادند. در این مراسم شخصیت‌هایی، چون سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه محور قرار دادن قرآن اراده ملی می‌طلبد، گفت: در شورای توسعه فرهنگ قرآنی گامی رو به جلو بخواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

تیم رتبه سوم لیگ دسته اول فوتبال با شکست در مرحله سوم جام حذفی، از صعود به جمع 32 تیم پایانی این رقابت‌ها بازماند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «جریان‌شناسی فکری و سیاسی صدر اسلام» به بررسی شباهت جریان‌های صدر اسلام با جریان‌های مشابه امروز می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

القاصی گفت: مجموعه قضایی استان تهران در 9 ماهه امسال موفق به‌وصول سه هزار و 400 میلیارد ریال فرار مالیاتی و 158 میلیون یورو رفع تعهد ارزی شده است.

وب‌گاه الف

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: سه هزار و 400 میلیارد ریال فرار مالیاتی و 158 میلیون یورو رفع تعهد ارزی توسط دستگاه قضا وصول شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام جواد سلیمانی با هدف شناختِ جریان‌های اجتماعی و نسبت آن با مکتب اهل‌بیت (ع) به نگارش کتاب جریان شناسی صدر اسلام پرداخته است.