شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر عکس‌هایی از وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از گذشت یک روز از حادثه تروریستی در این مکان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان در پی وقوع حادثه تروریستی در کرمان به تعویق افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار کرمان اعلام کرد که تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان ساعت 10 صبح جمعه 15 دی در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس جدیدترین آمار اعلام شده از سوی منابع رسمی، آمار شهدای حمله تروریستی کرمان به 84 نفر رسیده و 284 نفر نیز در لیست مجروحان قرار دارند و داعش نیز مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز طرح ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌های تهران از بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این بزرگراه به عنوان یکی از معابر بزرگراهی پرتردد و پرتصادف پایتخت، نخستین بزرگراهی است که برای اجرای این طرح انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری پاکستان در پی اقدام تروریستی کرمان با انتشار پیامی این اقدام را محکوم و به آیت‌الله رئیسی و ملت ایران تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان و مکان تشییع پیکر 84 شهید حمله تروریستی کرمان اعلام شد. زمان و مکان تشییع پیکر 84 شهید حمله تروریستی کرمان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ به گفته استاندار کرمان، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی روز گذشته فردا جمعه 15 دی ماه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فداکار با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا جمعه 15 دی‌ماه تشییع می‌شود، افزود: تشییع این شهدا ساعت 9:30 از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود و پس از آن شهدای کرمان تدفین و بقیه شهدا به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار کرمان با بیان اینکه آمار قطعی شهدای حادثه تروریستی کرمان 84 نفر است که 70 درصد آنها شناسایی شده‌اند، گفت: تشییع شهدا فردا انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته استاندار کرمان، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی روز گذشته فردا جمعه 15 دی ماه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کرمان با بیان اینکه آمار قطعی شهدای حادثه تروریستی کرمان 84 نفر است که 70 درصد آنها شناسایی شده‌اند، گفت: تشییع شهدا فردا انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر حاتمی گفت: وزارت دفاع و وزارت سپاه در کنار جهاد خودکفایی در نیروهای مسلح با مهندسی معکوس و افزایش تولید سلاح‌های رزم زمینی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های صنعتی و علمی و دانشگاهی کشور اجازه ندادند تحریم‌های نظامی، خللی در مقاومت و پیروزی‌های رزمندگان شجاع ایران اسلامی وارد سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک استاد حوزه های علمیه با اشاره به فیلمهایی مانند اوشین و پزشک دهکده که در آنها خانمی الگوی صبر و عقل و درایت برای همه اهل منطقه یا حتی یک کشور میشود و این فیلم به صورت جهانی پخش میگردد، از اینکه شخصیت واقعی و حقیقی مثل حضرت زهرا (س) به جهانیان به درستی معرف نشده است، ابراز تاسف نمود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران روز‌های پنج‌شنبه و جمعه چهاردهم و پانزدهم دی‌ماه با 10 دیدار در شهر‌های قم (دو دیدار)، تهران (دو دیدار)، تنکابن، بابلسر، رضوانشهر، ورامین، بشرویه و آمل پیگیری می‌شود. سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران این دیدار‌ها را اعلام کرد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش گفت: هدف آمریکا از شهادت حاج قاسم سلیمانی متوقف کردن محور مقاومت بود.