شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مبلغ / یک خطیب و مفسر قرآن میگوید: جناب آلوسی در تفسیر سوره دهر که در شأن حضرت زهرا و امام علی (ع) نازل شده است برعکس همه سوره های دیگر، در نعمات بهشتی نامی از حورالعین نیمبرد که دلیل آن این هست که اینجا صحبت از فاطمه است و خداوند میخواهد به علی بگوید که حورالعین در مقابل فاطمه کسی نیست!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، شبکه‌های مختلف رادیو با تهیه ویژه برنامه‌هایی این روز را گرامی می‌دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن روز 20 ماه جمادی‌الثانی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) که در تقویم رسمی کشور به نام روز زن ثبت شده است، هیأت‌ها، مساجد و اماکن متبرکه کشور مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند. روز چهارشنبه 13 دی‌ماه به مناسبت این روز دیدار سالانه رهبر انقلاب با مداحان کشور هم برگزار خواهد شد. به این مناسبت در ادامه برنامه 65 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: (برنامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم شب ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سه شنبه 12 دی ماه پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون و مدیحه سرایی حاج حمید رمضانپور در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌گردد. همچنین ویژه برنامه مدیحه سرایی چهارشنبه 13 دی ماه مصادف با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با نوای حاج شهروز حبیبی پس از نماز...

خبرگزاری تسنیم

داریوش ارجمند اعتقاد دارد سردار سلیمانی به‌اعتقاد من یک سپاه، لشکر و ارتش بود. روزی که تندیس حاج قاسم سلیمانی را بوسیدم از من انتقاد کردند حالا می‌گویم 100 بار دیگر هم می‌بوسم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تا پایان سال آینده، 50 مرکز و کلینیک سلامت با محوریت دانش هسته‌ای راه اندازی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از رونمایی سامانه پلاسماتراپی برای درمان بیماری سرطان خبر داد و اعلام کرد این دستگاه مجوزهای لازم را اخذ کرده و در حال طی کردن فاز2 بالینی است.

وب‌گاه فرارو

معاون هماهنگ کننده سپاه در این جشنواره با بیان این‌که «جمهوری اسلامی تنها نظام عالم است که شرط رهبری آن «علم و دانشمندی» است»، اظهار کرد: وجود یک عالم در رأس نظام اسلامی در روایات ما هم تأکید شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلد اول مجموعه سخنرانی‌های فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موضوع پژوهش در چهارمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: در نقشه جهان برای ضعفا جایی نیست و این منطق قدرت‌های شیطانی جهانی در دنیاست و ما باید این منطق را خاموش کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که «ما امروز پیشرفت‌های متعددی داریم اما کافی نیست‌»، اظهار کرد: ما باید مجهز شویم. به دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه الله و امام حسین هم تاکید کرده‌ام که باید در زیرساخت‌های پژوهشی و علوم تجربی باید به پیشرفته‌ترین‌ها مجهز باشیم.

خبرگزاری تسنیم

‌رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سال آینده 50 کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما را در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم تا مردم ایران در سراسر کشور بتوانند از خدمات تخصصی این کلینیک‌ها استفاده کنند.