شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در جمع اساتید گفت: امضای موافقتنامه‌های تجاری و پیوستن به اتحادیه‌ها و سازمان‌های اقتصادی منطقه‌ای و جهانی در حالی است که در دوره گذشته بخاطر رویکرد نگاه یک‌جانبه به غرب روابط با کشور‌های همسایه و دوست به شدت آسیب دیده بود به نحوی که بخاطر این موضوع و مخالفت کشوری مثل تاجیکستان که از اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی برخوردار هستیم امکان...

وب‌گاه خبر آنلاین

چند روز پیش خبر مشاجره لفظی یک خانم نماینده مجلس با دانشجوی جوانی که او را متهم به استفاده از رانت قدرت کرد، در فضای مجازی منتشر شده و موردتوجه قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن ایام الله نهم دی، روز بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ویژه برنامه‌ای با موضوع حماسه 9 دی و نقش حاج قاسم سلیمانی در منطقه با محوریت «تحول نخبگانی» به همت بسیج دانشجویی در پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. سخنران ویژه این مراسم سردار «سعید محمد» با اشاره به نقش شهید سلیمانی در منطقه، ویژگی‌های بارز نیروی مقاومت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز بار ترافیکی در محور‌های شرقی و غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

آن‌طور که روانشناسان می‌گویند حدود 30 درصد طلاق‌های کشور به دلیل چشم و همچشمی اتفاق می‌افتد؛ چیزی که هم دین آن را مردود دانسته و هم فرهنگ ایرانی ما، چون در تاریخ نمونه‌های زیادی از رضایتمندی مردم ایران به داشته‌های خود ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حضرت ام البنین (س) اگر هنگام ازدواج با امیرالمؤمنین (ع) در سال بیستم هجری حدوداً بیست ساله بوده، در هنگام واقعه کربلا که ابتدای سال 61ق اتفاق افتاد در حدود شصت سال داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چهار ایستگاه خط دوم قطار شهری واقع در مناطق شمال شرقی این کلانشهر تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امسال مبلغ 77 میلیارد ریال انواع وام دانشجویی (14 نوع) به دانشجویان متاهل و مجرد این دانشگاه پرداخت شده است.

وب‌گاه فرارو

لحظه تحویل سال 1403 با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان بسیار متفاوت از سال‌های اخیر خواهد بود. سال جدید در حالی تحویل می‌شود که مردم ایران روزه هستند و این تجربه‌ای خاص برای بسیاری از افراد خواهد بود، به ویژه افرادی که در دهه اول، دوم و سوم زندگی خود هستند و تا کنون چنین تقارنی را تجربه نکرده‌اند. عموم افرادی که در دهه چهارم زندگی خود هستند نیز تقارن نوروز با رمضان را تجربه نکرده و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همراه باشید تا با تقویم سال 1403 با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 بهتر و بیشتر آشنا شوید. همراه باشید تا با تقویم سال 1403 با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 بهتر و بیشتر آشنا شوید. در این مطلب تقویم سال 1403 را با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 برایتان آماده کرده ایم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با بیان این که نیازمند یک دکترین در حوزه سواد رسانه‌ای هستیم، گفت: آدم باسواد در حوزه رسانه در ابتدا روی محتوا اعم از بصری، دیداری و شنوایی تعمق و تفکر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: زمانی که سید فضل‌الله در مورد یکسری از مسائل اعتقادی تشیع، تشکیک‌هایی ایجاد کردند این ارتباط تا حدودی مخدوش شد و حتی والد ما نامه‌نگاری‌هایی با ایشان داشت و این خطاهای علمی را گوشزد کردند که در این مقطع (یعنی سال 92 میلادی) آقای فضل‌الله این خطا را پذیرفت، ولی بعدها دوباره به شکل دیگری این مباحث را در فضای عمومی طرح کرد.