یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با تلاش نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف امنیت تامین و بستر فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر میخواهید برآورده شدن آرزو با آیات قرآن را تجربه کنید این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از سوره هایی که به برآورده شدن آرزو کمک می‌کند با ما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفت سارق سابقه‌دار که در نقاط مختلف شهر قم قصد سرقت از اموال عمومی را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پژو 405 با عابر پیاده در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به شمال، زیر پل زین‌الدین، طی بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو 405 با عابر پیاده برخورد می‌کند که بر اثر شدت حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست می‌دهد. وی افزود: پس از دریافت این خبر عوامل کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و با بررسی...

خبرگزاری دانشجو

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود، گفت: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند؛ ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان گفت: امیدواریم خدمات دولت در سفره مردم دیده شود و زمانی می توان گفت که موفقیت حاصل شده که فقر در کشور ریشه کن شده باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد مازنی نماینده سابق اصلاح طلب مجلس در واکنش به شبهه‌افکنی اخیر در خصوص آغاز دفاع مقدس، یادداشتی برای انتشار در جماران نوشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: نماینده سابق مجلس در یادداشتی نوشت: در مورد جنگ تحمیلی چنان تولید محتوا می‌شود که اگر صدام حسین را از زیر خاک بیرون بیاورند و از او بخواهند درباره علل، ریشه‌ها و عوامل وقوع جنگ بگوید و بنویسد معلوم نیست تا این حد غیر منصفانه بگوید و بنویسد!

وب‌گاه ورزش سه

زمان برگزاری هفته‌نهم لیگ‌برتر فوتسال ایران به علت حضور تیم‌ملی در مقدماتی جام ملت‌ها تغییر کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک سخنران مذهبی به مقام رفیع پیامبر اکرم (ص) نزد پروردگار متعال و کتاب آسمانی قرآن کریم تأکید می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی شامگاه یکشنبه در همایش خانواده سالم و نقش زنان در مشهد یکی از اشتراکات مسلمانان و فرقه‌های مختلف را مسئله تربیت فرزندان دانست و اظهار کرد: امروزه با توجه به تهاجمات فرهنگی که در فضای مجازی وجود دارد و ذهن و فکر فرزندانمان را تسخیر می‌کند، برای تربیت درست فرزندانمان بایستی نقاط مشترک در تربیت آنان را جهت‌دهی و محیط‌های مختلف حضور آنان...

خبرگزاری تسنیم

نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب «صادقانه» نوشته سهیلا عبدالحسینی با حضور نویسنده اثر و کارشناسان برگزار شد.