یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال حافظ فردا با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدرسه مشارکتی 9 کلاسه ایرانسل شهرک امام علی (ع) یاسوج با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مناسبت‌های بسیار مهم در روز اول ماه ربیع الاول، آغاز هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه است و در شب اول این ماه نیز که به لیله المبیت مشهور است، حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) در اقدامی شجاعانه بر بستر پیامبر (ص) خوابیدند تا جان آن حضرت از حمله کافران مکه در امان بماند. در چنین شرایطی آیه شریفه «وَ مِنَ الناسِ مَن یَشرِی نَفسَهُ ابتِغاءَ مَرضاتِ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تاکید می‌کنیم که ورود موتورسیکلت به داخل تونل‌ها به دلیل انباشت گاز‌های آلاینده ممنوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز 26 شهریور ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد معابری سنگین و نیمه سنگین در سطح پایتخت بودیم. سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه همت از جنت آباد، حکیم از پیامبر، هاشمی رفسنجانی از پل یادگار، بزرگراه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشر هاجر در سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان دو کتاب ارزشمندبا موضوع امام رضا (ع) را برای مخاطبین خود معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر امیر سلمانی رحیمی میگوید امام رضا در مناظرات با سعه صدر بالایی شرکت میکردند به طوری که اگر طرف های مقابل اظهار ناراحتی و یا حتی به پیامبر و قرآن توهین میکردند ایشان به بحث و گفتگو با آنها ادامه میدادند.

خبرگزاری تسنیم

کم‌کاری‌ها در ساخت آثار دینی و مذهبی گاهی اوقات ضعف خودش را در استمرار نشان می‌دهد؛ چرا که در موضوع امام رضا (ع) کمیت وجود دارد. هر اندازه حضور امام رضا (ع) و خواهر و برادر بزرگوارشان در آثار تصویری نهادینه شود دلبستگی ذهنی مردم ما را مستحکم می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مامون مخصوصاً قید کرده بود که حضرت رضا را از شهرهای شیعه نشین عبور ندهند و وقتی که این گروه را وارد مرو می‌کنند، حضرت رضا را از آن گروه و مردم جدا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درباره امام رضا (ع) آثار هنری متعددی تولید شده است که در این گزارش به کتاب‌هایی که با موضوع امام مهربانی‌ها منتشر شده است می‌پرداریم.

خبرگزاری تسنیم

علمای قرآن توصیه کرده‌اند که در مواقع خشم و عصبانیت در مقابل پدر و مادر خود خضوع و خشوع داشته باشید که این کار موجب ارتقای مقام‌های معنوی شما خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا، آمریکا و 4 کشور بریتانیا؛ ایتالیا، استرالیا، کاناداعلیه 60شخص و نهاد ایرانی در سالگرد فوت مهسا امینی تحریم های تازه ای وضع کردند اتحادیه اروپا، آمریکا و 4 کشور بریتانیا؛ ایتالیا، استرالیا، کاناداعلیه 60شخص و نهاد ایرانی در سالگرد فوت مهسا امینی تحریم های تازه ای وضع کردند اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه 4 شخص و 6 نهاد اعمال کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید خود علیه 4 شخص و 6 نهاد در ارتباط با ایران با ادعای "نقض حقوق بشر" خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید خود علیه 4 شخص و 6 نهاد در ارتباط با ایران با ادعای "نقض حقوق بشر" خبر داد.