یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

قم - رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح گفت: دشمنان در روزهای گذشته وعده داده بودند کشور را به آشوب می کشند که با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح توطئه آنان ناکام ماند.

خبرگزاری تسنیم

در سال‌های اخیر کم آثار تاریخی متأثر از سریال‌های ترک ندیدیم که همه‌چیز را به گریم‌های پراغراق و طراح لباس و صحنه شلوغ متکی کردند؛ رحیل با به خدمت‌گیری گروهی از توانمندان تولید، سریالی تاریخی متکی بر شخصیت‌پردازی تازه و خوش‌آهنگ را رقم بزند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه سوم مهر ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم. وی ادامه داد: بزرگراه...

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 30 درصد از ترافیک پایتخت مربوط به ترددهای آموزشی است و با توجه به این موضوع پلیس از چند ماه قبل پیش‌بینی لازم را در خصوص افزایش ترافیک مهرماه را داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی در نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای نگهبان که روزنامه اعتماد، آن را منتشر کرده در باره قانون حجاب تذکراتی را مطرح کرد. عباس عبدی در نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای نگهبان که روزنامه اعتماد، آن را منتشر کرده در باره قانون حجاب تذکراتی را مطرح کرد. در بخشهایی از نامه آمده است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی با انتشار متنی خطاب به شورای نگهبان در باره قانون حجاب تذکراتی را مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مساله تغییر پوشش و تنزل نقش و جایگاه زنان از آن آرزوهای بزرگ است که رسیدن به آن ممکن نیست و ساختار قدرت را فرسوده می‌کند و از توجه به مسائل اساسی باز می‌دارد و همین باز داشتن از مسائل اساسی موجب بدتر شدن ماجرا می‌شود و درنهایت قدرت را مواجهه با این حقیقت تلخ می‌کند؛ «از آنچه که فرار می‌کنند، به زودی به ملاقات آن خواهند رفت.»

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای نگهبان که روزنامه اعتماد، آن را منتشر کرده در باره قانون حجاب تذکراتی را مطرح کرد.

وب‌گاه فرارو

تهران از گذشته تا امروز با فرهنگ وقف درآمیخته است و واقفان بزرگ پایتخت دارایی‌های خود را با نیت‌های مختلفی، چون درمانی، آموزشی، فرهنگی و... وقف عام کرده‌اند. این میان، اما برخی موقوفه‌ها و واقفان تهران داستان‌های جالبی دارند.

خبرگزاری تسنیم

امام حسن عسکری (ع) به فرزند عزیز خود فرموده بودند که در شهرها و بلاد نمان، بلکه جایی برو که تو را نشناسند که مبادا به جانت آسیبی برسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: تهران از گذشته تا امروز با فرهنگ وقف درآمیخته است و واقفان بزرگ پایتخت دارایی‌های خود را با نیت‌های مختلفی چون درمانی، آموزشی، فرهنگی و... وقف عام کرده‌اند. این میان اما برخی موقوفه‌ها و واقفان تهران داستان‌های جالبی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آرمیتا عباسی، یکی از کسانی بود که در اغتشاشات سال گذشته به جهت اقدامات خرابکارانه دستگیر شده بود اما رسانه‌های بیگانه همچون سی‌ان‌ان در مورد او اخبار متعددی مبنی بر تجاوز و شکنجه در زندان منتشر کردند.

وب‌گاه ورزش سه

حضور بانوان سیرجانی در سالن برای تماشای بازی گهرزمین سیرجان مقابل فولاد زرند از نکات جالب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بود.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - نرگس علینقیان؛ موضوعات تاریخی همواره از مفاهیم خاص برای ساخت فیلم و سریال بوده‌اند. در میان انواع ژانر‌هایی که منحصر به ساخت فیلم و سریال‌های تاریخی می‌باشد، ژانر تاریخی - مذهبی در بین مخاطب ایرانی قابل توجه است. از این رو در سال‌های مختلف شاهد ساخت این قبیل سریال‌ها از جمله «امام علی (ع)»، «تنهاترین سردار»، «معصومیت از دست رفته»، «مختارنامه» تا جدیدترین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، اماکن متبرکه و هیأت‌های مذهبی مجالس عزاداری برپا می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مستأجر نانوایی و 3 همدستش که در سناریویی هولناک مالک مغازه را ربوده و به قتل رسانده بودند، از سوی قضات شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص و حبس محکوم شدند.