یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال حافظ فردا با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه رحلت پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله، خادمان حرم امام علی علیه‌السلام طی مراسمی پرچم عزا را بر فراز ایوان نجف برافراشتند.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام و المسلمین عشاقی معتقد است: توبه در قیامت، ممکن الوقوع بلکه مطلوب است و سبب ادامه نیافتن عذاب خواهد بود و منجر به نجات از عذاب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک جامعه شناس سوئدی میگوید سلوان مومیکا هیچ سابقه عمل سیاسی یا نظامی خاصی ندارد و هیچ فعالیت اجتماعی هم نداشته و چیزی برای از دست دادن ندارد. او اهل هرج و مرج، فردی مخرب و دارای ویژگی‌های شیادی و فریبکاری است و از گسترش بحران قرآن‌سوزی بهره می‌برد. او برای کسب شهرت و نه چیز دیگر سعی در تقلید از دیگران داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیامبر (ص) برای ما از بهترین کلیدواژه دوام زندگی سخن می‌گویند، همان شیوه کاربردی که این روز‌ها هنگام ورود به خانه می‌توانیم از آن بهره ببریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شخص محتضر ظرف چند لحظه که انتقال روح او انجام می شود، پرده از جلوی دیدگانش کنار رفته، از عالم دیگر شاهد مناظر مطبوع یا رنج‌آور این دنیا می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال حافظ فردا با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری دانشجو

«وحدت» معنا دهنده به جامعه اسلامی و از مقدماتی است که اساس و انسجام و پویایی یک نظام را تشکیل داده ورمز ماندگاری آن می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور گفت: من برای اینکه یک ورزشگاه آبرومند در شان و منزلت قهرمانان ملی که بتوانند میزبان میهمانان خارجی باشند و در تهران شکل بگیرد، کاملا موافق هستم

وب‌گاه فرارو

رئیس‌جمهوری گفت: ما صرفا به دنبال کلنگ‌زنی پروژه تازه ورزشی نیستیم، اما لازم است یک مجموعه ورزشی در همین تهران وجود داشته باشد که در شأن جایگاه ورزش ایران باشد و میزبان مهمانان خارجی ما شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیسی: بانوان هم برای ورزش ایران و هم در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی افتخارات فراوان آفریدند. باید موانع ورزش بانوان برچیده شود و بیش از این به ورزش بانوان بها داده شود. تجهیزات ورزشی نیز باید در همه ابعاد تامین شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم یک مجموعه ورزشی کامل و جامع که در شأن ملت ایران باشد در تهران شکل دهیم، خوب است و من با این مسئله مهم موافق هستم. البته تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نیز اولویت است.